Har dere husdyr?

Hadde hund fram til våren, men full arbeidsdag og lang reisevei til og fra gjorde at jeg måtte bortprioritere dem. De har nå fått gode hjem og jeg kan konsentrere meg om meg selv og sønnen min. Så blir det nok hund og kanskje andre dyr og igjen etter hvert. Jeg har alltid hatt dyr, alt mulig, fra fisk til gnagere til hund og hest, og sønnen på 2 år elsker dyr. Jeg må bare få tid og kapasitet til å ta meg av flere liv enn det jeg har per i dag.

Pusen Precious, 15 år neste veke. Ei tå fattigare sidan onsdag, elles men i fin form.
308d169531fb276a6c972dbd53f27d7c

Har to hunder (tollere). :)

Vi får en nydelig kattepus i midten av oktober! Har begynt å handle inn til den kommer, og tar litt av kan en vel si.

Har også hatt gullfisk og akvariesnegler, men ikke akkurat nå.

Har hatt hund, katt, hamster, undulat, nymfeparakitt og akvarium. Jækla dyrt, masse hår og drit overalt, og mye jobb! Tror jeg er ferdig med kjæledyr for godt :P

Vi har katt, en lat og tålmodig herremann. Etter hvert, når jenta vår og en eventuell nestemann blir stor(e) nok til å delta mer i pass og stell, blir det forhåpentligvis kaniner, og kaaanskje hund.

1 staffordshire bullterrier og 1 katt:)

Back
Topp