Har dere husdyr?

Vi har 3 katter :-) Vokst opp med hund , men man blir så utrolig bundet da . Kattene er like kosete og herlige som hunder , men er mer selvstendige og er lettere å få noen til å passe :-)

Vil gjerne ha dyr, men reiser litt mye, og på vei inn i småbarnsstadiet så avventer...

Har en katt og en kanin.
Har tidligere hatt to Cavalierer :Heartred
Skal definitvit ha hund igjen :D

En katt og en hund :)

Jeg har alltid hatt dyr og er oppvokst med hund :) Vi har en liten hvit blanding av pomeranian og volpino italiano. Han er super snill, leken, lydig og kosete :) Han elsker barn, dyr og andre mennesker så han blir nok en kjempe fin familiehund når vi i slutten av januar blir foreldre <3 Han er mammadalt, men det har nok noe med at jeg er den som er streng, går ut med han mest, leker med han, gir han mat og masse kos i bøttevis. Min lille hjerteknuser ^_^

vi har to katter :D

Vi har en hannkatt på 8 år og ei tispe på 6 mnd. Litt ekstra styr med kjæledyr, men absolutt verdt det:D

Har en katt :-)

Eg har ein katt på 13 år. Sambuaren min er skikkelig redd kattar, så han ventar berre på at katten skal vandre vidare til kattehimmelen, så det blir definitivt ingen fleire av den slags her i huset. Ungane har kvart sitt akvarium.

Vi har 2 fantastiske kosehunder. :)

Vi har 2 hunder :)

1377070_10151968320553658_1809795914_n.jpg

Ingen. Min mann ønsker seg en hund, men jeg er livredd :oops:

Back
Topp