Har dere husdyr?

Linselusa

Forumet er livet
VIP
Evt hvilke dyr?

Pga allergi har vi foreløpig ingen dyr.
Vet vi kan ha fisk osv... men akkurat nå har jeg ikke kapasitet.

Nei, kan ikke ha pelsdyr/fjærdyr grunnet allergi. Egentlig like greit, for man blir jo bundet opp med husdyr. Har ikke så mange som kunne passet eventuelle kjæledyr ved reiser osv :).

Jepp, vi har 2 hunder :) en irsk setter å en chihuahua :) hadde 2 irsk settere men hun ene døde i august pga slag :( trodde aldri der skulle gjøre så vondt å miste en hund :( har også hatt 2 hamstre, 3 marsvin og en kanin :) men aldri mer sånne dyr, vi holder oss til hund :) kommer nok alltid til å ha hund:)

Vi har en katt :)

Vi har en liten hund. Vurderer om vi skal sette på henne hvalper nå til nyttår.

Jeg har alltid hatt dyr, alt fra fisk og gnagere til hest.

Pr. i dag har vi 3 hunder hjemme, og 4 akvarier.
Jeg er allergisk mot pelsdyr, så det støvsuges ofte, og sambo står for mesteparten av kosingen, mens jeg fôrer, går tur og trener dem. Jeg tolererer dem, så lenge jeg ikke har dem i ansiktet, vasker hendene hver gang jeg har klappet dem, støvsuger ofte og holder dem unna sofaen og soverommet.

Vi hadde hund i 7.5 år. Han ble syk og måtte avlives for litt over ett år siden.

Nå har vi fire pinnedyr da, og tre egg jeg håper vi klarer å få klekket ;-)

Me har ingen husdyr no, mannen er ikkje så glad i dyr, og det er mykje ansvar. Eg håpar likevel på at me kan få oss ein hund når ungane blir eldre:)

Eg har hatt chinchilla, katt, kaniner, gullfisker og hund tidligare. Hund er definitivt favoritten:)

Sent from my iPhone using BV Forum

frittgående kanin og katt :)

To katta :) her e den minste

Vedlegg

• 1415421774867.jpg
    1415421774867.jpg
    138,8 KB · Visninger: 16
En border collie tispe på 4 år og to undulater :) Skulle gjerne hatt katt også, men er ekstremt allergisk :(

Back
Topp