Har dere husdyr?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Har dere husdyr?
Eller ønsker dere et husdyr?

Fortell! :-)

Har en nydelig staffordshire bullterrier :) Verdens snilleste jente :D

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1409390374262.jpg
    1409390374262.jpg
    71,8 KB · Visninger: 37
Vi har ikke akkurat nå, men begge ønsker katt igjen:)

Har 2 nydelige hunder. ( Rottweiler og bordercollie/siberian husky):)

Har en nydelig staffordshire bullterrier :) Verdens snilleste jente :D

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Såååå vakker! Har så lyst på en sånn liten tass, men det får bli senere. :)

Har gamle katten til mannen min som vi tok over når mora måtte flytte. Katten e no ca 11 år. Ho va ikke vant me små barn å va ikke kose puss i d heiletatt. Ho va vande me å få gå på bord og kjøkkenbenken, tigga med matbordet og kunne ikke klappest uten å bli klora. Så d va en katt e absolutt ikke ville ha i hus 1,5 mnd før e fikk første mann.
Men no blei d no til at ho flytta inn å e va jo hjemme alikavell så da fikk e vent ho av me tigginga å gå på bord og benka først så kom lille mann å e passa på han som en hauk så ho ikke skulle gjøre han nåkke.
Kort fortalt etter 3 år me endel jobb me ho så e ho blitt en go kosepuss som kommer og oppsøke oss for kos, både med store og små. Gutten e blitt klora 3 ganga på 2 år å d har vert overflatiske risp han ikke har reagert nåkke på, når katten har blitt holt fast LEEENGE og d ikke har holdt me å kvine og frese. Sviger familien minn kjenne ikke igjenn pusen å e heilt forbeusa over kor godt ho kommer overens me måde oss voksne og sønnen vår.

Nei me har ikkje. Mannen Ønskar hund men eg e livredd av hundar. Eg vill ha en katt 2 åringen vår e glad i katter.

Ja har en rød og hvit stor huskatt på 4 år, og en blandingshund på 3 år :)
Har hatt flere katter tidligere, og ildere :)
Ønsker oss to kaniner etterhvert, men skal bygge garsje først, og se til at vi får ordnet stor utegård til dem :) ksnskje om et par år :)

Sent from my iPhone using BV Forum

1278891_10151676849021966_134799796_o.jpg

3 hunder og akvarier.

Har en kattepus :-)

Har bare en katt nå, måtte desverre avlive eldste i sommer. Hu eldste var noe for seg selv. Mest utspekulerte, smarte kleptomankatta jeg har møtt :p Han vi har igjen er bare vimsete, pysete og lat. Ville aldri bytta han ut da. :D
Har lyst på både flere katter og hund, men holder foreløpig siden vi har liten plass. :)

Back
Topp