Har dere humørsvingninger da jenter;-)

Gravid med Gravøren!

Elsker forumet
Her går det opp og ned som en jo jo.. Spes når jeg er kvalm..Men var igrunn sliten før eg ble gravid.

Min mann jobber i nordsjøen, og når han er ute må jeg innrømme at å fungere som alenemor ikke alltid er det kjekkeste. Han er flink å hjelpe til når han er hjemme da.

Men får litt dårlig samvittighet når lunta er ekstra kort, ovenfor mine barn da...

Ja, når jeg er kvalm merker jeg at jeg er litt mere irritert. Men er ikke på langt nær slik jeg ble av hormonene senere i sv.skapet sist...Hjelpes! Mannen har sikkert begynt å grue seg allerede:P Men må jo greie å styre meg litt nå som vi har en gutt fra før..Ønsker ikke at han skal være vitne til noen stor utblåsning...

Gullskatt juli12:)

De er passe fryktelige når jeg er veldig kvalm og sliten. Som i helga.. Har stressa fra morgen til kveld og har fremdeles ikke stiftet bekjentskap med sofaen. Så nå får mannen gjennomgå. Synes ikke synd på han ;)

Ja. Blir kanskje litt for ofte irritert på mannen...

Jeg er et hormontroll uten like!! Jeg våkner rasende hver dag, så nå går alle 3 på tåhev rundt meg :( prøver alt jeg kan å holde meg, men er ikke alltid så lett.. Bare håper det gir seg litt snart. Hjelper ikke på at jeg sover 12-16 timer i døgnet heller..

Har heldigvis ikke merket noe på humøret :)

Jeg er et hormontroll uten like!! Jeg våkner rasende hver dag, så nå går alle 3 på tåhev rundt meg :( prøver alt jeg kan å holde meg, men er ikke alltid så lett.. Bare håper det gir seg litt snart. Hjelper ikke på at jeg sover 12-16 timer i døgnet heller..
Du passer navnet ditt om ikke annet ;)

Huff, nei.. Det er fælt å føle at man ikke er snill. Jeg har dårlig samvittighet titt og ofte!

Du passer navnet ditt om ikke annet ;)

Huff, nei.. Det er fælt å føle at man ikke er snill. Jeg har dårlig samvittighet titt og ofte!
Haha! Ja det er sant :D det hadde jeg faktisk ikke tenkt på... Hehe. Men godt jeg ikke er aleine. I dag hadde vi en super koselig morgen her hjemme, så håper det fortsetter når jentene kommer hjem fra skolen og barnehagen :) så skal jeg stå opp litt før jeg vekker de hver dag. Da får jeg llitt tid til å roe meg på:oops:

Jeg er ikke mye sint, men enten ekstremt glad og lettrørt, eller så følsom at jeg begynner å gråte for de minste ting :p

He he fint passende nick for tiden da! Uff er ikke lett å styre temperamentet alltid nei!

Spesielt ettermiddager er jeg hormontroll! Går utover mannen og ikke gutten vår da.

Back
Topp