Har dere hjerteklapp?

Trone

Gotta love ebay
VIP
Sliter med det for tiden jeg. Er fryktelig ubehagelig [>:] Jeg snakket med legen om det på kontrollen i går og han sa det var ikke noe farlig så lenge det ikke vedvarer i mer enn ti minutt om gangen. Men han kunne ikke svare på hva jeg kan gjøre for å få det vekk.

Så da spør jeg dere da [;)] Har dere hjerteklapp og hva gjør dere som får det? Jeg bare holder meg over det brystet jeg kjenner det i og venter på det skal bli ferdig.. Men det er jo ikke så behaglig at det gjør noe [:'(]

Jepp! Jeg har brukt å hatt det litt tidligere, men har hatt det litt hypigere siden jeg ble gravid. Går heldigvis raskt over. Alltid under 1 minutt, men ubehagelig likevel. Vet ikke hva man kan gjøre for å stoppe det

nei, hos meg er det mere at det kjennes ut som om hjertet hopper over mange slag og slår veldig kraftig...

ORIGINAL: wishingstar

nei, hos meg er det mere at det kjennes ut som om hjertet hopper over mange slag og slår veldig kraftig...

Ja! Sånn fort og veldig kraftig! :)

ja jeg har det faktisk [8|]
kjenner det av og til.. skikkelig hjertebank [8|]
håper det er normalt [:)] når flere har det så er det vel det [;)]

Jeg leste i en bok at det var naturlig. Men det stod under uke 10. Så ikke vet jeg, hehe!!

Jeg drikker ikke koffeinholdige drikker, så jeg slipper heldigvis å tenke på det! :) Men det var ett veldig lurt tips! [:)]

Back
Topp