Har dere hatt troll her?

Pulverhexa

Betatt av forumet
Leste i en annen tråd at det er en bruker som har slettet seg, og at dere kanskje lurer på om hun fortsatt er her, så jeg håper ikke dere tror at jeg er den personen, siden jeg akkurat har meldt meg inn her....! [:)] Jeg er helt ekte. [:D]

Har värt litt tralletrolle-indisier her....men det var akkurat i det ejg selv ble aktiv,så vet ikke. Kanskje man får svar av noe nandre her[:)]

Velkommen!

Og du har jo värt bruker siden august. Samme som meg.

Eneste trollet jeg husker er Nieuw eller hvordan hun skrev nicket sitt... hun har vi ikke sett på nærmere et år[8D]

Ok. Bra! :)

ORIGINAL: TonjeJenta

Eneste trollet jeg husker er Nieuw eller hvordan hun skrev nicket sitt... hun har vi ikke sett på nærmere et år[8D]

Hva drev hun med da?? Jeg gikk glipp av det der jeg. Fortell!![:D]

Hopp til:

ORIGINAL: Baby Rickardsson

Hun var på før svangerskapet først.
Bodde i Nederland eller Belgia. Ho var gift. De hadde ikke klart å få barn selv. Var litt selvmotsigelser ang det der. De hadde prøvd inseminisasjon eller no. Men så hadde ho en kompis som skulle stille opp som sæddonor da. Men de skulle gjøre det privat[8D]. Også var ho brått forelska i han, mannen hennes var litt sur for det... og ho klarte ikke holde opp å ha sex med kompisen... osv osv. [:D][8D] Helt normale tilstander asså.

Bodde i Nederland eller Belgia. Ho var gift. De hadde ikke klart å få barn selv. Var litt selvmotsigelser ang det der. De hadde prøvd inseminisasjon eller no. Men så hadde ho en kompis som skulle stille opp som sæddonor da. Men de skulle gjøre det privat. Også var ho brått forelska i han, mannen hennes var litt sur for det... og ho klarte ikke holde opp å ha sex med kompisen... osv osv. Helt normale tilstander asså.

Ler meg skvett i hel her.... Er mye rart å høre [;)]

ORIGINAL: gullemitt09

Bodde i Nederland eller Belgia. Ho var gift. De hadde ikke klart å få barn selv. Var litt selvmotsigelser ang det der. De hadde prøvd inseminisasjon eller no. Men så hadde ho en kompis som skulle stille opp som sæddonor da. Men de skulle gjøre det privat. Også var ho brått forelska i han, mannen hennes var litt sur for det... og ho klarte ikke holde opp å ha sex med kompisen... osv osv. Helt normale tilstander asså.

Ler meg skvett i hel her.... Er mye rart å høre [;)]

Me too[:D]

Jeg syns det var mer slitsomt enn moro da det stod på...[8D]
Blir så veldig engasjert når folk tydelig juger...[;)][:D].
Ho testa jo positivt under ei uke etter ho hadde hatt sex liksom... hvagirdumeg[:-][8|][8D][:D]

Ser humor'n nå da..

Søren heller, hu her hadde ikke jeg fått med meg heller. Nei, man skal ha god hukomelse og fantasi for å klare alt det der - OG holde story'n rett.
Hihi, god underholdning -da[:D][8D][;)]

Hopp til:

Bodde i Nederland eller Belgia. Ho var gift. De hadde ikke klart å få barn selv. Var litt selvmotsigelser ang det der. De hadde prøvd inseminisasjon eller no. Men så hadde ho en kompis som skulle stille opp som sæddonor da. Men de skulle gjøre det privat[8D]. Også var ho brått forelska i han, mannen hennes var litt sur for det... og ho klarte ikke holde opp å ha sex med kompisen... osv osv. [:D][8D] Helt normale tilstander asså.

HAHAHA, stemmer det ja [:D][:D][:D] HUska det nå når du sa det.. Er det muuuulig?![:-]

Jeg syns det var mer slitsomt enn moro da det stod på...[8D]
Blir så veldig engasjert når folk tydelig juger...[;)][:D].
Ho testa jo positivt under ei uke etter ho hadde hatt sex liksom... hvagirdumeg[:-][8|][8D][:D]

Ser humor'n nå da..

Var vel ikke så lenge som en uke etter engang vel? Syns å huske det var snakk om 2-3 dager eller noe.. [:-][8|]

Hopp til:

Hahaha!!
Husker hu ja [:D][;)][8D]

Back
Topp