Har dere hatt tidlig ultralyd?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Har dere hatt tidlig ultralyd, eller planlegger dere det?

Privat eller på sykehuset?

Nei - og gleder meg derforekstra mye til OUL om 10 dager!!! Se lille skatt for første gang... åhhh..!! :-)

Hadde en kort liten titt for å se hvor langt en var på vei.
Det var altså ingen langvarig ultralyd med bilder osv, men kun for å ta de rette målene og finne svangerskapsuken.

Hadde en kort liten kikk på privat ultralyd da jeg var 8+6. Mest for å se om det var noen der egentlig da jeg hadde null symptomer utenom positiv test ;-)

Ja, eg har allerede vore på 2 ultralyder, den første i veke 11 var frivillig for å sjå om det var misdannelser som gjor til at babyen ikkje er levedyktig utenfor mors liv. Er risikosvangerskap, så eg blir tett oppfølgt. Det er veldig godt, samtidig som det er vilt stas å sjå babyen oftare :D

Eg var på tidli ul på sjukehuset for og finne ut kor langt eg var på vei sida eg hadde null anelse om at eg var gravid :) Var då 13+2 :)

Jeg fikk to ultralyden tidlig i sv.skapet fordi legen min har UL utstyr og foreslo titt. Bestilte privat når jeg var 12+5 for å se at alt var i orden. Hadde også tidlig UL med forrige rundt uke 11.

Hadde en ultralyd når jeg var 11+5. Bare for å se at alt såg fint ut før vi fortalte om graviditeten til familie og venner. Er førstegangs, så ville være ekstra sikker at jeg ikke bare innbilte alt :-P hehe

Jeg har hatt oppfølging med flere ul på sykehuset pga. tidligere aborter. Holdt på å besvime av nervøsitet før første ul i uke 6-7, og gråt som en hageslage da jeg fikk beskjed om at alt så fint ut :)

Ja, hadde i uke 12. Og fant ut at det var 2 babyer!!

Back
Topp