4 uker var lenge! Jeg ville tatt kontakt. Jeg fikk beskjed om å ta kontakt med helsestasjonen hvis jeg ikke hørte noe, men de ringte to dager etter fødselen, så her var de effektive Sikkert lite å gjøre i romjula. Jeg var eneste fødende på sykehuset den dagen, og vei ikke om noen andre i kommuna som har født i det siste heller. Blir nok ei skranten barselgruppe
Ellers: Jeg reiste hjem samme dagen som jeg fødte, så måtte inn igjen på barsel to dager etterpå for å sjekke hørsel og ta følling. Da sjekka de vekt også, og ho hadde bare gått ned 150g. I dag - 9 dager etter fødsel, kommer helsesøster på hjemmebesøk. Spennende Blir overraska hvis ikke vesla har tatt igjen fødselsvekta - ho har skikkelig matvett
Ellers: Jeg reiste hjem samme dagen som jeg fødte, så måtte inn igjen på barsel to dager etterpå for å sjekke hørsel og ta følling. Da sjekka de vekt også, og ho hadde bare gått ned 150g. I dag - 9 dager etter fødsel, kommer helsesøster på hjemmebesøk. Spennende Blir overraska hvis ikke vesla har tatt igjen fødselsvekta - ho har skikkelig matvett