Har dere hatt en fin helg?

  • Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet
Helga har vært finfin, men guuuuuri så trett som jeg er:hilarious: mye murringer de siste dagene, og økt utflod, så løper jo på toalettet hele tiden og sjekker at det ikke er TR som er kommet. Synes egentlig det er litt slitsomt å kjenne disse murringene...
Har også en del «smerter» som kjennes ut som om jeg har trent magemusklene...og det kan jeg love at jeg ikke har:wtf:
 
Er sliten nå.. Har vært på mdg samling i helga :p og er kvalm og dårlig og langt å reise!
 
Vært en innholdsrik, lang og hyggelig helg. Var i bryllup på fredag, hadde besøk av familie igår og en tur på Tusenfryd idag. Litt kjedelig å bare gå rundt å vente på de andre, kan jo ikke ta karuseller som gravid. Men hyggelig å komme seg ut <3 Nå ligger jeg under pleddet og vurderer å be samboer lage en skål med is til meg.. syns det er fortjent ;)
 
Var i bryllup til min søster i helgen. Var kjekt, men måtte løpe en del etter 3 og 5 åringen på festen. I morgen drar vi hjem igjen med fly. Gruer meg litt til å begynne i jobb igjen siden jeg merker jeg begynner å bli kvalm og tror bare det er begynnelse...
 
Back
Topp