Har dere hatt en fin helg? ☻

Formen har vært varierende:) På lørdag var jeg kvalm innimellom, men hadde greit med energi, i går var jeg enda dårligere og hadde null energi.
Spent på åssen denne uka blir på jobb:(

Helt grei helg, men irriterende at jeg blir så fort sliten :meh: Går fint i hverdagen når jeg sitter mest foran PC, men på lørdag luket jeg litt i hagen, og det var visst for mye bøy og tøy og jeg måtte legge meg på sofaen etterpå :oops: Var heeeelt utslitt! :hilarious:

Har så lyst til å trene, men prisen å betale er jo null energi etterpå, så det er ikke veldig motiverende akkurat!

Ikke vært dårlig, men det har allikevel vært ei strevsom helg. Mye som måtte gjøres hjemme + at jeg var på treningssamling med ene hunden. Gleder meg allerede til neste helg (langhelg!).

Hatt en fin helg :) Vært trøtt som vanlig og med kvalme som kommer og går. Bare deilig med fri uten å måtte stresse for å komme tidsnok på jobb, middag til fast tid og unger som er litt mer med oss ❤

Eksamen på fredag :schocked028. Konfirmasjon lørdag. Uggen å å trøtt men spyr ikke heldivis. Så kan ikke klage:gen014

Ordnet bursdagsfest for 2 åringen vår i helgen. Vært en knallfin helg :) men ble veldig sliten.

Har hatt brun utflod gjennom hele helgen, og var sikker på at det bare skulle eskalere. Heldigvis alt fint på ultralyd i dag:love7
Men for en berg og dal bane dette ero_O

Har hatt brun utflod gjennom hele helgen, og var sikker på at det bare skulle eskalere. Heldigvis alt fint på ultralyd i dag:love7

Så godt at alt var fint :Heartred

Høres ut som vi opplever mye likt, det føles som litt av en berg og dal bane her også! Krysser fingrene for oss begge og er glad for å høre om positiv ultralyd <3

Høres ut som vi opplever mye likt, det føles som litt av en berg og dal bane her også! Krysser fingrene for oss begge og er glad for å høre om positiv ultralyd <3
Unner ingen å blø av og på i svangerskapet :Heartred Vet du hvorfor du blør?

Formen begynner endelig å bli stigende. Endelig mindre kvalm. Og da blir dagene Så på mye bedre

Back
Topp