Har dere hatt behov for barnevakt enda?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Wilma

Guest
I hvilken anledning var det og synes du det var rart/vondt å være borte fra barnet?

Vi hadde barnevakt til min bursdag. Da var hun nesten 3 mndr. Mormor og tante passet jenta vår fra kl 8 på kvelden til kl 1. Gikk veldig bra. Jeg stresset mye før og når vi skulle gå fra henne, men klarte etterhvert å slappe av:) Men da de kom hjem stod jeg klar på trappa. Hadde savnet henne masse!

Hadde barnevakt i går da jeg og sambo var på date ❤ svigermor passet lillegutt. Klarte å slappe av etterhvert men veldig deilig å komme hjem til han også ❤

Nei, og blir lenge til det blir aktuelt siden han kun får pupp og ikke flaske. :)

Ja, for ei uke siden var svigermor barnevakt. Jeg og mannen var ute en tur fra kl 19 til 01.30. Gikk kjempe bra:)

Min mor har trillet lille et par timer to ganger mens han har sovet og jeg har vært i et par møter, men med meg i nærheten og mulighet for å gå ved behov... Har ikke hatt behov eller lyst til å ha barnevakt ut over det... I tillegg fullammer jeg og ønsker ikke å gi han flaske så blir nok en stund enda...

Vi hadde barnevakt når vi var i bryllup for tre uker siden :) mormor og morfar som passs lillegutt. Gikk helt fint det! Savna gullet veldig ❤️

1 times tid bare mens mor har trena:) mer har jeg ikke behov for:) gir heller ikke flaske, så blir en stund til det blir pass mer enn 1 times tid innimellom:)

Mamma skal passe henne et par timer neste uke, så jeg og samboeren min får litt tid sammen. Kjenner jeg gruer meg, selv om jeg vet hun takler det helt fint :-)

Vi er så heldig at vi har begge sett besteforeldre i nærheten, så her har vi hatt litt pass. Men kun noen timer av gangen. Vi har hatt et pass med flaske. Det var vår 1 års bryllupsdag og da passet mormor og morfar han.

Vi skal ut og spise i forbindelse med en bursdag og da skal tanten passe henne noen timer☺️ hun er glad i flaske - da kommer jo melken mye fortere ;-) tror det blir verst for meg..

Farmor og farfar passet mini forrige helg fra 16-01! Jeg var riktignok bare i nabohuset på gården, men allikevel :P Han får flaske, og de kjenner han godt så det var ikke noe problem i det heletatt :) Jeg var faktisk i bursdag i går kveld også, men da var Pappan hjemme med mini :) Sunt å komme seg bort litt i noen få timer av og til, tror nå jeg :)

Vi hadde faktisk barnevakt i halvannen time når Jane var 3 uker når jeg tenker meg om også, jeg og far var på leirduebanen og skøyt en serie :D

Barnevakt og barnevakt. Hatt avlastning noen timer. Men mini nekter flaske så blir ikke lengre enda.

Ikke hatt behov enda. Mini er 8 uker, men i og med at vi har de 2 litt eldre er det litt koordinering for å ha barnevakt.
Men er enig i at det kan være lurt å date litt også - ta vare på hverandre:)
Hadde noen timer barnevakt fra eldste var 6 uker mens pappa'n og jeg trente sammen. Han fikk pupp før jeg dro og etter! :) Gikk veldig fint og verre for meg enn han;) Og stor stas for besteforeldre!
Minste nå sover faktisk fra sånn rundt kl 20-21 til 07-08 uten mat (pupp), så fortsetter det blir det nok en date etter sommerferien! :) ;)

Back
Topp