Har dere hatt behov for barnevakt enda?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Wilma

Guest
I hvilken anledning var det og synes du det var rart/vondt å være borte fra barnet?

Var ikke akkurat barnevakt, men søsteren min og jeg byttet barn en ettermiddag - da var han ca 3mnd gammel og han sov seg igjennom hele greia. Tok med hennes på skievent og hadde ikke så mye tid til å tenke over det

Andre gangen jeg var borte fra han, var han med pappaen. Det og gikk uten problem, men da fikk jeg tilsendt mms i ny og ne :)

Hun var hos farmoren sin da hun var 8 uker første gangen, for at vi skulle få en ettermiddag alene. Jeg synes det var ubehagelig, rett og slett fordi jeg ikke hadde kontroll selv. Men jeg måtte over den terskelen, og nå går det bra. Var jo redd noe skulle skje, selvom jeg visste at hun er vanvittig flink med små. Og så godt det var å se henne igjen etter noen timer! Lettere for hver gang, men enda ikke alle som får ha henne. Mest av deres egen usikkerhet :-)

Vi låner hun vekk innimellom, men som regel er det etter ønske. Men har hatt behov for det selv også da

Haha. Jeg er jo bare skikkelig svimmel og svarer på tidslinjen :-P Jeg hører til februar/mars da. Er bare litt vimsete :-O
Vimsete er lov ;) og så kan man alltids skylde på ammetåken :P

Ja, mormoren har hatt henne 1 kveld + at far har hatt henne alene. Har gått bra selv om savnet har vært stort :)

Vi har hatt barnevakt flere ganger. Småen har da vært hos besteforeldre. Da er vi helt trygge på at alt er bra. Det var vanskelig først, men det går jo helt fint, og det er godt med litt barnefri en kort stund :)

Hadde barnevakt første gang nå i juni da lille var 7 mnd. En hel kveld med samboer i bursdag:) var kjempekos! Skal ha barnevakt en hel helg i september når han er 10 mnd. (Tror jeg klarer det iallefall:/ ) haha

Vi har hatt "avlastning" fra tidlig av (besteforeldre).. var en veldig tung periode når lillegutt hadde sånn magevondter. Var skrik så og si 24/7. Leit at han skulle reagere på melkeprotein.

Bestemor, mormor og tanter har passet han har gått veldig fint. Syns det er viktig att han knytter seg tidlig til andre personer og så han er trygg der og

Hadde barnevakt i ett par timer i forrige uke mens vi dreiv å flyttet. Fikk ikke gjort så mye med ei som ikke vil sove på dagtid, så da måtte svigermor ha henne hos seg i ett par timer

Back
Topp