Har dere hatt barnevakt til julibarna?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Nei, men skal ha en kveld om to helger, da er han 3 mnd :)

Har hatt da jeg var hos tannlegen og da vi skulle storhandle til dåpen, da var hun nesten 3 mnd:) hun var hos pappa og samboeren hans:)

Jepp :) mannen jobber turnus, så når han er borte pleier mamma eller mormoren min å ha henne en times tid noen dager, da er jeg på trening. Hun møter dem hver dag så jeg vet hun føler seg trygg sammen med dem :) ellers pleier vi å ligge over litt hos mamma når mannen er borte, da vil mamma gjerne ta kveldsstell og legge henne, og sender meg avgårde for et varmt bad eller andre ting.

Nå til helga skal mamma ha henne fra lørdagsmorgen til ettermiddag/kveld, jeg og mannen skal ett stykke unna på shopping, julegavehandling osv :) tenker hun har det bedre sammen med mormoren sin, enn å sitte i bil og ligge i vogn halve dagen :)
Neste helg skal jeg og mannen ut på fest (julebordsesong) sammen for første gang siden hun kom til, så da ville mamma ha henne lørdag til søndag. Det går nok så fint så :)
Mamma og mormor bor bare 5 min gåavstand fra vårt hus, så er kjapt for meg å dra til dem om det skulle være noe.

Hun er nå 4,5 mnde gammel.
Mamma har gjerne ville hatt henne på overnattingsbesøk før, men da var ikke jeg klar for det :p

Bare når jeg har hatt time på f.eks sykehuset at mamma har steppet inn å passet henne en times tid :)

Ikke hatt behov enda :)

Svigermor har passet noen kvelder, mamma har passet noen timer innimellom når vi har vært i Bergen :)

Bare i 1 og en halv time da mannen var på jobb og jeg skulle på foreldremøte. Besteforeldrene var på besøk og da var de selvsagt veldig villig til å passe.. :)

Har brukt svigermor nokon timer på kvelden, for å gjera litt i huset. Mest dei dagane før dåpen. Delammer, men ingen krise om eg hopper over amminga ein eller to måltid. Skal på ein middag på lørdag, og lurer på korleis eg skal gjera det. Er i leggetida hennes. Første gong..synes det er kjempeskummelt!!

Mamma og pappa passet noen timer da han var ca 3 uker og vi var på dåpssamtale. Etter det har mamma passet han mens jeg har sovet/gjort husarbeid noen timer her og der. Tenker å ha første kveld borte nå i november. Da har jeg bursdag og har så lyst på litt kjærestetid. Første natt borte er det nok lenge til skjer da han bruker meg som smokk..

Ja, jeg går på skole 2 kvelder i uken, og da får jeg hjelp av moren min den ene dagen og svigerinnen min den andre. Dette har jeg gjort siden lille var 1 1/2 mnd.

Har ikke hatt behovet ennå :) vi har fått tilbud fra folk som sier de vil passe henne men har ikke hatt behov ennå.

Mamma har passet henne 1-2 timer et par ganger, om jeg har vært hos legen/frisøren o.l:) Hun treffer henne en gang i uken..men hadde ikke overlatt henne til andre. Overnatting borte skjer ikke her før hun har blitt 1 år:p Savner litt å dra på kino o.l., men tenker at snuppa bare er liten (og ammer) én gang, så får heller andre ting vente litt:D

Vi hadde første natt borte fra henne da hun var 7 uker, da passet mamma henne. Har hatt barnevakt flere ganger i noen timer. Det går kjempe bra, vil st hun skal venne seg til å være hos familie også! Pumper når vi ikke er sammen, hun får ofte tillegg en gang eller to ila dagen til vanlig også, har ikke nok melk. Blid og fornøyd jente som heldigvis koser seg hos flere enn bare oss :)

Hadde barnevakt for første gang i går ett par timer :D gikk jo kjempe fint.

Back
Topp