Har dere handlet mye?

Eneste jeg har kjøpt er et par sokker. Men min farmor har handlet et hvitt sett, mor har handlet en del bodyer. Og søskenbarnet til samboer har handler man u sett til mini i London:)

Har ikke handlet så veldig mye. Arver masse fra søsknene mine sine barn da jeg tross alt er tante til 4 stk :) Så sparer en del penger der. Vi har bare handlet bodyer og luer :) Ikke kommet så langt enda.

Hei

Det eneste jeg har handlet enda er mamma bukse til meg selv...
Venter litt til etter ul for å se at alt er som det skal..
Men jeg skal se på vugge fra en i familien i morgen, hun har også skinnpose.
Mamma fortalte i dag at barnevognen blir sponset av de.. og jeg vil ha kombivogn med bag, trillevogn og bilsete i ett..
Og en annen i familien har klær fra tre unger opp til seks års alder, både gutt og jenter.
Så der sparer vi en hel del mye penger, som ryker uansett når h#n blir litt større ;)
Og det er snart jul,  så vi kan ønske oss litt der og..
Pluss at svigermor og mamma strikker...

Ra2 skrev:
Har ikke kjøpt noe. Vil vente til ul for å se at alt er ok.

Har det meste av utstyr etter storebror. Må nok ha litt nye klær. Handla ikke til storebor heller før det nærmet seg. Jeg er nok over gjennomsnittet engstelig for at noe skal gå galt. Men har hatt en nær venninne som måtte rydde bort alt av babyting da hennes lillegutt ikke fikk oppleve verden, så har sikkert noe med det å gjøre.

Er skikkelig kos å se at dere kjøper og ordner til babyen. Gleder meg til jeg også er klar for å gjøre det:))

Måtte bare kommentere denne.... Jeg er desverre også en av de som ikke fikk med meg babyen min hjem fra sykehuset. I dag er jeg såå glad for alle tingene og minnene som jeg har igjen etter ham. Han døde til termin og vi hadde kjøpt inn absolutt alt. Jeg koste meg såå med å handle inn og å planlegge. 
 Da jeg var gravid med lillesøster koste jeg meg masse med shopping. (elsker å shoppe). Jeg bestemte meg for å lage mange gode minner- de ville jeg sitte igjen med uansett hvordan det skulle gå. Lillesøster er heldigvis frisk og rask. Jeg er gravid igjen og kommer også denne gangen til å kose meg med å planlegge og handle inn nydlige babyplagg. Hvis det skulle gå galt igjen- så har jeg ihvertfall mange gode minner.

Vær så snill å kos deg med graviditeten. Planlegg og koos deg med forberedelsene. Pliis :)

Lykke til med graviditeten. Håper du klarer å slappe av og kose deg

Oi som dere handler hehe :) Jeg venter til ultralyden har jeg tenkt.

Jeg har handlet brukt vogn på finn:)

Ellers har jeg noe fra før etter datteren min:
Lekegrind
Bilsete
Vippestol
Seng ( som både mamman min har ligget i som baby, jeg har ligget i og lillesøstrenen min og datteren min, syns sånt er koselig :))
Noe klær etter datteren min, men vil nok handle en del vinter og eventuelt gutteklær hvis det er gutt:)
Hvor mye klær skal man egentlig ta på en baby i februar??
Isj er jo veldig kaldt da som regel.

Det eneste jeg føler jeg virkelig på ha er sausekinn til å ha i bunnen på vognen og vinterdress og tykk lue. Redd for å kle på for lite!
Gleder meg til ultralyden nå...:):)

Mangler bare klær og vogn, trodde faktisk at jeg manglet veldig mye da vi gav vekk kjempemye etter nr to, men ser at det faktisk ikke er noe stress. Godt er det  Men etter ul blir det shopping av klær,må bare finne ut hvem som bor i magen først...

Eneste jeg har kjøpt er to par mammabukser og en varmedress til lillingen. Vi tenkte å vente til etter ultralyd med det meste av innkjøpene. Mannen må komme hjem av havet først, sånn at han kan få være med på de store avgjørelsene. Men tror det blir litt innkjøp av klær så fort lønna kommer inn på kontoemoticon

Vi har ikkje kjøpt noe enda, men det er jo fordi jeg helt ærlig talt mener det er litt for tidlig enda, skal vente vertfall til desember før jeg kjøper noe, altså man vet jo aldri hvordan livet i magen går, å jeg hadde vært hjerteknust om jeg hadde handlet inn mye og fant ut noe var galt med babyen, og da måttet gått å sett på ¨rommet¨ eller tingene til den lille.. Nei selfølgelig skal man glede seg og alt, men har hatt så mange venninder og andre slektninger som har gått langt over halveis i svangerskapet så har noe vært veldig galt, og jeg føler det har skremt meg veldig mye... :/ Men besta har jo begyndt å strikke tøffler, og jeg selv et pledd, men ja de store innkjøpene venter vi vertfall med ! 

har ikke handlet noenting ..og kommer ikke til å gjøre det før etter ord. ul :)

Back
Topp