Har dere handlet mye?

*lille*my*

Glad i forumet
Har dere begynt på innkjøpene til den lille? huff, jeg har ikke kjøpt en ting enda...

Har jo mye fra før, men trenger ihvertfall:
 - nye madrasser og dyne (har en liten seng og en sprinkelseng)
 - lekegrind
 - pose til vogna (siden snuppa fortsatt bruker sin)
 - stellebord
 - litt klær
 - nytt trekk til vippestolen
 - bilsete
 - søskenvogn??

oh lord....tror jeg må begynne snart...

Har handlet et par babyboots, men ellers ingenting vi virkelig trenger. Har jo det meste etter storebror, men vi trenger:

- Lekegrind
- Vinterpose
- Vinterklær i små størrelser
- Søskenvogn
- Bilsete til h*n blir større siden storebror fortsatt skal bruke sitt

Har heldigvis mange som strikker, så etter ordinær UL er det bare å legge inn bestilling :D

Og blir det jente blir det handling av nye sengesett og en del klær :D

Jeg har bare kjøpt: Vogn, bilsete og kommode til å ha klærne i=) Ellers ingenting annet! Men jeg vil vente til ordinær ul for da tar jeg ett shopping raid=p Har lagt vekk 8000kr til kjøp av diverse... Så får jeg heller ta litt etter litt de neste mnd Har uansett ønsket oss ting og klær til babyen til jul. Så regner med å få litt diverse da=)

Men GLEDER meg til å kunne shoppe=D

Kjenner meg med eitt frykteleg lite flink... har ikkje kjøpt noko som helst. Skal få låna seng og reiseseng, men utanom det har eg knapt nok tenkt på noko.

Thesso_88 skrev:
Jeg har bare kjøpt: Vogn, bilsete og kommode til å ha klærne i=) Ellers ingenting annet! Men jeg vil vente til ordinær ul for da tar jeg ett shopping raid=p Har lagt vekk 8000kr til kjøp av diverse... Så får jeg heller ta litt etter litt de neste mnd Har uansett ønsket oss ting og klær til babyen til jul. Så regner med å få litt diverse da=)

åh, merker jeg ble litt misunnelig på deg som har klart å legge bort så mye til babyshopping! det er jo så gøy å kjøpe til de små :) Jeg håper vi blir litt sponsa av besteforeldrene som vi ble sist..hihi :)

Jeg har faktisk det meste unntatt vogn. Men den skal bestilles snart :)

vi har det meste fra storebror, med mindre det blir jente, da må vi handle litt rosa ;)
skal handle noen plagg som blir minstemann sitt eget. litt koselig å ikke bare ha arvetøy.

vi mangler søskenvogn og/eller vogn til enten den lille eller store... hehe. vi må hvertfall ha en vogn til...

og så må storebror få storseng snart, så sprinkelsenga blir ledig til februar :)

vi slipper ihvertfall å kjøpe det dyreste denne gangen....dere tror kanskje jeg tenker på vogn?! hehe..neida...vi måtte kjøpe bil vi. Glad vi slipper den utgiften nå!

*lille*my* skrev:
vi slipper ihvertfall å kjøpe det dyreste denne gangen....dere tror kanskje jeg tenker på vogn?! hehe..neida...vi måtte kjøpe bil vi. Glad vi slipper den utgiften nå!

Hehe, kjenner til den ;p vi måtte ha ny bil nå i sommer, så det er heldigvis i boks :) Hadde nok kjøpt ny bil selv om vi ikke skulle ha baby i februar, men greit å ha gjort det :)

Vi har også det meste fra før, men trenger dyne til vogna når h*n ikke skal bruke vinterposen mer.Noen nye klær trenegr vi også, men har en del fra før.

Ja min mor klarer jo såvidt vente hun til hun får vite kjønnet=p Da skulle hun handle inn. Men er eneste jenta deres (5 brødre), så da syns de det var ekstra stas=)

*lille*my* skrev:

Thesso_88 skrev:

åh, merker jeg ble litt misunnelig på deg som har klart å legge bort så mye til babyshopping! det er jo så gøy å kjøpe til de små :) Jeg håper vi blir litt sponsa av besteforeldrene som vi ble sist..hihi :)

Vi har kjøpt en god del :) vogn, seng, vugge, voksi pose, babycall, ammepute, lammeskinn, bilsete, stellebord, vippestol, lekematte og noen klær :)
Vet det er tilig, men kommer jo julen ganske fort å :)

Oh my!
Liksom dere har shoppa jenter :D
Vi har ikke handla noe som helst til baby enda.
Svigermor kommer om ei uke, da skulle hun ha med seg masse greier fra svigerbror :)
Bl.a vogn, vogge til bebisen og muligens noe klær. Hun har garantert tatt med seg det hun kan klare å bære kjenner jeg henne rett ;)

Har ikke kjøpt noe... Skal ha dyne, søskenvogn og vognpose.. Og klær hvis det er gutt!

Vi har fra før eller har allerede kjøpt:
Vogn
Vognpose
Bilstol
Bilstolpose
Søskenvogn
Stellebord
Sprinkelseng
Madrass
Klær til jente
Vippestol

Mangler:
Klær til gutt
Stelleprodukter
Lekegrind

Jeg har kjøpt en rød "joggebukse" i str 56 og en brun velourbukse med poteavtrykk på rumpa i str 62/68.

Og det var det.

Mangler:

Sprinkelseng
Madrass
Lammeskinn
Bilstol
Lekegrind
Vippestol
Vognbag (skal ha city bag, for har city cross fra sist)

Og sikkert litt til.

Men ser for meg at mine foreldre kommer til å ta et raid etter ultralyden, om vi får vite kjønn... De gjorde det sist, og da broren min fikk barn. Og stort sett alltid når de har sjansen til å shoppe litt ekstra

Så bor de i tillegg i nærheten av Sverige, så om de finner ting på salg, så pleier de å ringe for å høre om vi trenger noe.

Har ikke kjøpt noe enda, men har det meste fra før :)

Vi mangler en vugge, lekegrind,voksipose siden lillegutt bruker sin enda, et lammeskinn, litt sengetøy og klær viss det blir jente. Vi må også få kjøpt en barnehagevogn til lillegutt.

Gleder meg til å begynne handlingen :)

Har ikke kjøpt noe. Vil vente til ul for å se at alt er ok.

Har det meste av utstyr etter storebror. Må nok ha litt nye klær. Handla ikke til storebor heller før det nærmet seg. Jeg er nok over gjennomsnittet engstelig for at noe skal gå galt. Men har hatt en nær venninne som måtte rydde bort alt av babyting da hennes lillegutt ikke fikk oppleve verden, så har sikkert noe med det å gjøre.

Er skikkelig kos å se at dere kjøper og ordner til babyen. Gleder meg til jeg også er klar for å gjøre det:))

Har ikke kjøpt så mye som en sokk enda gitt.. Har vel det aller meste fra før.. Trenger en ulldress, en lekegrind, babycall, også må en av gutta få ny seng.. Men tipper det blir storebroren som ender opp med det:-) Kommer sikkert til å kjøpe litt klær også, men vi trenger egentlig ingenting tror jeg.. Kanskje noen små strømpebukser..?

Back
Topp