Har dere handlet mye til babyen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
Kjøpte det på profilbildet da jeg fant ut jeg var gravid til pappaen til babien :)
Siden kjøpte jeg vinterdress på salg til 100,- Super fornøyd!!
og forje dagen fikk stor søster kjøpe joggbukse,joggejakke,body,smekke,pysjamas på 70% salg og en løvungenbamse
og på butikken på fredag var det 50% på smokker så tok med ei pakke

ellers har jeg mye fra storsøster. Men gøy med litt nytt også :)

ingenting..hihi vi har 2 jenter fra før og svigerbror har 2 gutter som vi kan arve fra. Men blir nok litt shopping senere. Har strikket litt da :)

da har jag inhandlet babyens to första ting!! en bäresjal/sele och kosekluter! Gleder mig till det kommer!!

Kjøpte brukt babytøy i går ☺️ Ikke kikka i posene enda....

Var på kjøpesenteret med kommende storebror og han insisterte på at lillesøster trengte noen ballerinasko i gullglitter og med sløyfe, så da har vi kjøpt det :laughing005 Ikke det mest nyttige, men han mente lillesøster fortjente noe så fint :Heartpink

Ikke kjøpt mye ,men er jo salg på Prinsess. Så ble 2 sommer dundyner,laken og sengesett,samt badehåndkler. Må innrømme at det er kjedelig å handle relativt nøytralt...

Har sånn høvelig kontroll på det som skal i hus: madrass,baby call, stellamatte, badebalje, nesesug og litt klær.

Skal høre om svigermor kan strikke vognpledd. Hun er den eneste som vet kjønnet..

Heldig som skal få/kjøpe bedside av veninna mi og søster'n har baby bilsetet, babygym,bæresele...

Og Kuler'n med resten av innkjøpet. Kan arve ALT fra tantebarnet mitt om det blir jente.

Må ta en vognrunde på nytt, følte nxt kanskje er litt stiv i understellet ,og hadde tenkt på ergonomisk,men ønsker ikke alikevel..

Har tripp trapp med sånn bøyle og rygg fra før...

Lillesøster arver mye etter storesøster, men kjøpte noen pysjer og bodyer i dag da :) kan ikke ha baaaaare arveklær :P

Hvordan er det? Har dere handlet noe særlig til nurket enda? Eller venter dere en god stund til?
Hei! Jeg har ikke handlet noen ting enda, vi har alt fra før av. Men må se over og se om jeg finner igjen alt jeg skal handle ammepute m babynest, vippestol fra babybjørn(brukt) kanskje ny vogn, nesesuger og div✌️ Hentesett må handles, føler jeg tar det sånn med ro denne gangen. Men tiden flyr snart ifra meg!

Ikke kjøpt mye ,men er jo salg på Prinsess. Så ble 2 sommer dundyner,laken og sengesett,samt badehåndkler. Må innrømme at det er kjedelig å handle relativt nøytralt...

Har sånn høvelig kontroll på det som skal i hus: madrass,baby call, stellamatte, badebalje, nesesug og litt klær.

Skal høre om svigermor kan strikke vognpledd. Hun er den eneste som vet kjønnet..

Heldig som skal få/kjøpe bedside av veninna mi og søster'n har baby bilsetet, babygym,bæresele...

Og Kuler'n med resten av innkjøpet. Kan arve ALT fra tantebarnet mitt om det blir jente.

Må ta en vognrunde på nytt, følte nxt kanskje er litt stiv i understellet ,og hadde tenkt på ergonomisk,men ønsker ikke alikevel..

Har tripp trapp med sånn bøyle og rygg fra før...

Bare et tips så er Emmaljunga Super Viking en mykere vogn men med mange av de samme kvalitetene. Jeg sjekket nettopp denne ut.

Her mangler vi lite til den lille. Førstegangs, men har kjøpt det meste brukt. Mangler vogn, vintervognpose og pose til bilstolen. Og babycall. Mulig vi venter litt med den.

Bare et tips så er Emmaljunga Super Viking en mykere vogn men med mange av de samme kvalitetene. Jeg sjekket nettopp denne ut.

Her mangler vi lite til den lille. Førstegangs, men har kjøpt det meste brukt. Mangler vogn, vintervognpose og pose til bilstolen. Og babycall. Mulig vi venter litt med den.

Takk for tips, den er vel den som er mest lik den som het City cross tror jeg også .. Hatt den før og var veldig fornøyd. Nxt er så fin i utseende,men hjelper lite når den ikke stiller til forventing i bruk...

Kjøpt stellepute, babycall, badebalje, og saueskinn til vogn/bilstol. Fått gave gulpekluter, pledd, klær fra min mor og søster :-)
Skal kjøpe seng, bilstol og vogn!

Var på kjøpesenteret med kommende storebror og han insisterte på at lillesøster trengte noen ballerinasko i gullglitter og med sløyfe, så da har vi kjøpt det :laughing005 Ikke det mest nyttige, men han mente lillesøster fortjente noe så fint :Heartpink

Så herlig ❤️

Back
Topp