Har dere handlet mye til babyen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristin

Guest
Hvordan er det? Har dere handlet noe særlig til nurket enda? Eller venter dere en god stund til?

Har ikke handlet noe som helst. Dette er nr 3, men den første jenten, så regner med at det blir litt klesshopping likevel etterhvert. Må også kjøpe vogn og bilstol, for det solgte vi etter forrige man. Venter nok litt til før vi handler inn.

Kjøpt ny (brukt) vogn. Ikke fått solgt den andre enda da...

Ellers ikke gjort noen innkjøp enda. Men jente fra før av så må kjøpe tøy men satser på å kjøpe en del brukt ☺️

Vi er godt igang da vi ikke vet hvordan formen min utvikler seg om dagen. Vi har vogn, klær, kluter, gulpekluter, smokk,flaske vugge.Vi er litt seint ute i vennekretsen så blir nok en del nytt i tillegg til brukt.

Har kjøpt litt bambusklær, reisetrille med dypvogn, bæresjal, trekk til newbornsete (tenkte kjøpe selve setet brukt på Finn), babystol. Får arveklær, så tenker ikke kjøpe så mye av det.:) Har vogn, tripptrappstol, vippestol og masse greier fra før.

Har ikke handlet en ting! Andre barn, men første gutt. Må i hvert fall få kjøpt vogn og bilstol og litt klær som ikke er rosa, men tenker foreløpig at vi har all verdens tid :p

Ikke noe som helst... Er litt avslappa. Hehe. Men har tittet på vogn og vet at vi har sete (fra søster'n) (må bare kjøpe basen) skal ikke vite kjønn,men blir det jente har søster'n ALT fra sin lille... Har tripp trapp fra sist, ellers ikke noe fra de andre..

Har mye etter storebror!
Blir nok mer handling når vi vet kjønn. Strikker mye da :)

Vi har handlet masse og storkoser oss med det :) Første baby, så det er veldig stas.

Har lett litt på nett etter gode, myke gulpekluter som ikke koster all verden. Noen som har tips?

Fant noen for en stund siden, men husker såklart ikke hvilken nettside det var..

Har handlet en lue... thats it :hilarious: Har sydd en del da, och har hela kjelleren full av kläder. Skal köpa bilstol och vogn och noen kosetepper etterhvert, og påfyll av purelan :p Nesesug må man og ha. och tjaa sen har vi väl det vi tränger. Sån strengt talt er det kun bilstol och bleier str1 vi trenger men tenker handle litt bara för att jag kan nå som det er sista babyen min :Heartblue

Får gutt nr 2 så har det meste fra nr 1 uansett så ingen hadling enda. Men må ha nytt babysete og tripptrapp.

Kjøpt litt klær. Ellers har vi alt av «store» ting fra forrige som vi skal bruke igjen. Har lyst å kjøpe ny stellematte og sengetøy :) vurderer å kjøpe en bedside crib.

Har ikke handla så mye enda. Får arve/låne endel så venter å ser hva vi trenger. Kjøpt brukt vogn og sengekantbeskytter :)

Kjøpt litt klær i de aller minste str på salg, brukt newborn sete, brukt stellebord og brukt veldig fin vogn nr 2 som etterhvert skal bli barnehagevogn. Fått masse leker og arveklær, og masse mer kommer fra andre venninner har jeg fått beskjed om :) får også låne litt utstyr. alt er solgt etter førstemann, så må ha ny bilstol, seng, babycall, hovedvogn, madrass, sengetøy etc.

Last edited:
Vi har enda våre koselige ting. Sukk. Henger en liten hals vi hadde kjøpt inn i bilspeilet vårt, som et minne og for å være en slags "skytshelgen" for meg som kjører 130km hver dag. Gleder meg til neste gang når alle de fine tingene blir brukt :Heartpink

Alt det «store» er kjøpt inn. Vogn, bilstol, møbler til soverommet osv. Også litt klær. Har babyshower neste måned, så vi ser hva vi mangler etter det. Så kjøper vi resten ;)

Kjøpte en bukse og en body etter oul. Har også kjøpt en liten sauebamse som man kan feste smokk på :) ellers ikke kjøpt noe. Gutt nummer to, så har det meste fra før :)

Men skal kjøpe litt sommerklær etterhvert, en jellycat bamse og nytt bilsete.

Back
Topp