Har dere handlet inn mye?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Har dere handlet inn mye til det kommende barnet?

Ikke handlet noe som helst, men nå har vi mer eller mindre alt vi trenger etter storebror og kommende storesøster :)

Kjøpt litt klær etter jeg fikk vite kjønn. Vogn er bestilt, og resten tar jeg etter jul en gang :) du da?

Ingenting! :P Jeg føler det er for tidlig ennå, men jeg har strikket et par tøfler, da.

Har kun handlet litt klær til prinsessa i magen :-) men så har vi fått bilstol og isofixbase og stellebord(brukt) til 1000kr som vi får på nyåret en gang, og da begynner vi å handle inn resten av det vi trenger også :-)

Plutselig kjøpte jeg bilstol og bæresele på tilbud igår.. ellers bare litt klær etter oul.. venter nok til etter jul om jeg ikke kommer over noen supertilbud.. ser litt på vogn da..

Har kjøpt barnevogn (med regntrekk, myggnetting), vognpose, stellebag. Litt klær. Får seng og stellebord av mamma.

Kjøpt ny vogn, sisen det var nattåpent, litt bambus klær og tøybleier :-)

Tror ikke vi trenger noe denne gangen, har alt etter storebror. MEN ønsker meg veldig en trevugge da! Sukk! Håper jeg får med meg mannen på å kjøpe en :) Og så har jeg lyst på Oldenwalden dunposen (vi har Voksi urban fra før)

Har handlet/fått litt småtterier som klær og utstyr, samt seng til babyrommet og til vårt med alt tilbehør, dyne, sengeklær, vogn (ikke hentet den enda), bilstol, ammepumpe, ammepute, stellematte, badebalje, bæresele... Så ja, føler egentlig at jeg har god kontroll :-) Blir å handle mer klær etter jul, forhåpentligvis mye fint på januarsalget.

Er vår første, men har bare kjøpt en bukse og body så langt. Blir nok mer gradvis etter jul ;)

Har kjøpt vogn og bilstol :) Kjøpte ett par omslagsbodyer på salg, men har vedig mye fra storebrødrene, så om det er gutt trenger vi ikke så mye :)

Har mye etter storebrødrene, men noe må vi ha. Siden jeg har tvillinger fra før, måtte vi ha vogn. Den ble bestilt etter vi var på oul. 9 ukers ventetid, så greit å være ut i god tid. Har kjøpt babynest og bestilte noen ulldrakter fra hust and claire på tilbud i går

1 kjole, 4 bodyer, 1 strømpebukse, 1 cardigan, 1 joggebukse og 1 Koseku (alle ungene får ei ku siden vi bor på gård) :) Har i tillegg kjøpt 1 sengesett på kjempetilbud. Bilstoler er også kjøpt enda 3 stk av (megakupp), fordi vi skal ha til 3 små og har 2 biler. Dyreste investeringen det gitt, men nå har vi bilstoler for alltid.

Har kjøpt litt klær. I går bestilte jeg vugge til å ha i stuen og i dag skal vi kjøpe seng og stellebordet. . Det skal ikke settes sammen enda, men greit å ha i hus:) vogn og bilstol får bli etter nyttår en gang!

Har kjøpt barnevogn (fra nederland), bæresele (50% tilbud) og noen bodyer. Bilsete har vi arvet :)

Ingenting, og trenger nok ikke å kjøpe noe heller. Blir bare ny sprinkelseng og ammepute.

Back
Topp