Har dere/hadde dere navnet klart?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Har dere/hadde dere navnet klart før fødselen?

Nix, har noen favoritter men må se når hun blir født:)

Vi hadde navnet klart veldig lenge, men nå tror jeg vi har begynt å revurdere litt. Har to alternativer i hvertfall :p

Vi hadde ett navn vi var veldig enige om, og noen vi var litt enige om.. Så da ble det det vi var mest enige om:P Hehe :-)

Hadde liste med 4-5 navn og ble enig rett etter fødsel med førstemann. Nå prøver vi å få til en liste også, men sliter med å få samlet sammen navn... Like vanskelig for begge to å komme på navn :-) Lurer fælt på hva vi ender opp med til slutt...

Jepp! Navnet var bestemt siden uke 18 eller noe :)

Trodde i lang tid at han ville bli navnløs, vi var så uenige som det gikk an. Så vi satte rett å slett en strek over alle forslag vi hadde kommet med og begynte på nytt. Gutten i magen fikk navn rundt jul, termin 25 januar ;)

Har ikke navn klart. Vi har ikke diskutert navn enda heller. Storesøster var over ei uke gammel før ho fikk navn.

Hadde en liste med 3-4 navn men bestemte oss ikke før han ble født. Da ble vi fort enige om navnet;-)

Ja :)

plutselig når vi skulle legge oss i går så begynte sambo å spørre etter navn. Han var litt gira på et navn som vi hadde på lista til storesøster...eg er litt usikker ;) får tygge litt på det, og se kossen ho ser ut når ho blir født tenker eg ;)

Uff, når vi begynner å prate om navn ender vi alltid opp med å bare fjase og komme med tulleforslag... :p Men vi er i hvert fall enige om hvilken type/stil navn vi vil ha, og tenker at vi finner et fint et når hun kommer ut. :)

Ja vi er enige om navn, men må se det litt an om han passer det når han kommer til verden :)

Absolutt ikke. Hvis d er ei jente som kommer, er navnet spikret. Men om den lille er en gutt,så blir han navnløs en liten stund,stakkar

Back
Topp