Har dere hørt?!?!?

Så utrolig bra!!!

Men skjønner at du lurer...du har ikke blingset da? Trodd det stod F og ikke E? Eller har du strøket på et fag som stod rett under?

Trodde ikke de hadde love tilå endre karakteren uten å underrette/beklage ovenfor deg, men hvem klager når det går den veien [:)][:)][:)]

Mystifistisk!! Men GRATULERE!!![:)][:)]

ORIGINAL: Magda Green

Så utrolig bra!!!

Men skjønner at du lurer...du har ikke blingset da? Trodd det stod F og ikke E? Eller har du strøket på et fag som stod rett under?

Trodde ikke de hadde love tilå endre karakteren uten å underrette/beklage ovenfor deg, men hvem klager når det går den veien [:)][:)][:)]

Mystifistisk!! Men GRATULERE!!![:)][:)]

Det som får meg til å lure.... Men jeg er helt og fullstendig BOMBE sikker på at det sto F der den 21. januar når jeg sjekket. Satt på kjøkkenet og hørte stemmen til mamma forsvinne ut i mørket som følger av å få en F[&o][8|][8D] o

Men en lignende ting har skjedd tidligere også. Jeg trodde jeg manglet ett fag som så plutselig dukket opp med en B[8|][8|][8|]? Husket overhodet ikke å ha tatt det faget (men så var det ganske tett oppi ammetåke da[8D]) og når jeg så skulle ta det opp så plutselig trengte jeg ikke det.

Høres ut som jeg har dårlig greie på egne studier - men det er ikke det som er saken altså![8D] og jeg blir gigaskeptisk av å se denne karakteren endret... så jeg har nå lagret "printscreen" utgave av eksamensprotokollen som bevis, i tilfelle de endrer den igjen[8D]

Hvordan er det mulig å blingse sånn da?[8D] Du får det til[8D]
Det var jo uansett kjempeflott da!![:D]

Back
Topp