Har dere hørt?!?!?

Tjukkaaa

Forumet er livet
Hvordan i alle dager kan det være at jeg gikk rundt i romjulen med skuffelse i hjertet over et realisert strøk i ett av de fagene jeg likte best og hadde brukt mest tid på hele vinteren - når det så viser seg i dag når jeg var inne på karaktersiden at jeg IKKE strøk?!?!?!?!

Det kan jeg love dere at jeg hadde ikke gått ut og fortalt alle rundt meg at jeg strøk hvis jeg var usikker altså! SÅ glad er jeg ikke i å annonsere min "failure"!!!

Så hva har skjedd? Har de gjort feil før? gjør de feil nå?

MEN OMG HVOR HÆPPI JEG ER NÅ!!!!!

super happy fr deg!!

Så flink du er!!! [:D] Kjempeglad på dine vegne!! [:D]

Har du blingset på karakterene eller hva.....Så utrolig bra Tjukkaaa!!!!!!!!
Kjempe glad på dine vegne[:D][:D][:D][:D]

weeee! TUsen takk jenter[:D][:D][:D][:D]. Jeg er gigafornøyd altså! ble ingen skrytekarakter - men jeg er nå kommet til det punktet at jeg vil ut av skole og i arbeid - har ikke energi til å henge meg oppi karakteren[8D]. Bestått er bestått og det er det!![:D]

Gratulerer [:D]

ORIGINAL: Tjukkaaa

weeee! TUsen takk jenter[:D][:D][:D][:D]. Jeg er gigafornøyd altså! ble ingen skrytekarakter - men jeg er nå kommet til det punktet at jeg vil ut av skole og i arbeid - har ikke energi til å henge meg oppi karakteren[8D]. Bestått er bestått og det er det!![:D]

WÆLKØØMIN TE KLUBBEN [8D]

Jiippiiiiii for tjukkaaaaaaa [:D][:D][:D]

Så bra!!! Trodde du kom til å bestå jeg da [;)]

flinka[:D]

grattis!

ORIGINAL: MeMyself

Så flink du er!!! [:D] Kjempeglad på dine vegne!! [:D]

ORIGINAL: *MissMe*

Weeeee!!!! Så herlig å oppdage det da!!!![:D][:D]

Hihi takk jenter.

Men greien er den at jeg HADDE sjekket og der STO det F!!! og etter å ha stirret på den FFF-en en stund så skjønte jeg at nå måtte jeg dele nyheten med mannen og så evt foreldrene når de spurte og så omtrent alle som kom til å spørre spesielt uti eksamen[:'(]. OG samvittighetsfull så svarte jeg at jeg hadde strøket på dette faget...

Så i dag viser det seg at jeg IKKE har strøket!!! de MÅ ha forandret karakteren i ettertid fordi jeg overser ikke en F!

*gladgladglad, tjukkaersåglad, gladgladglad, spiser sjokolad*

Hva ble karakteren da?[:D]

ORIGINAL: Vand

Må det absolutt følge historien!!!??![>:][>:][>:][>:]

Det ble en E

Det ble en E

SELVFØLGELIG! [:D]

Det er jo ikke akkurat en strålende karakter, men den skinner mer enn sola selv når en tror en har strøket! [:D][:D][:D][:D][:D]

Det ble en E

SELVFØLGELIG! [:D]

Det er jo ikke akkurat en strålende karakter, men den skinner mer enn sola selv når en tror en har strøket! [:D][:D][:D][:D][:D]

U GOT THAT RIGHT!!! *knasker på shokolaaaaadeeen*

Back
Topp