Har dere hørt hjertelyden?

Gogogo

Flørter med forumet
Hei, mener å huske at innen jeg var 15uker hadde jeg hørt hjertelyden i første svangerskap, men mulig jeg husker feil. Dette ble ikke sjekket på 12ukers kontrollen nå å er bare nysgjerrig på når man får høre?[emoji7]

Jeg fikk høre på innvendig TUL i uke 7 og første jordmortime i uke 11[emoji7] klarer enda ikke finne den selv med doppler[emoji30] er 15+4 i dag[emoji4]

Prøvde hos jordmor da jeg var 8+6, men da fant ho den ikke. Var på TUL da jeg var 10+5, og da hørte jeg den jo[emoji4] Også var jeg på 12-ukerskontroll hos fastlegen, og da fant ho den med én gang [emoji173]

Åhh heldig dere er! :) Da husker jeg nok rett fra første graviditeten, kanskje legen glemte det nå sist [emoji85] Da får jeg nok høre den neste uke (17uker) da [emoji7]

Jeg har ikke hørt enda, jordmor klarte ikke finne i uke 12. Så får ikke høre noe før vi skal på OUL om 14 dager [emoji4]

Hørte det hos jordmor 13+6, og kjøpte doppler på lørdag 15+2 og hørte den da også :)

Vi hørte hjertelyd da vi var på TUL da jeg var 7+4 :Heartred. Legen min ville ikke høre etter hjertelyd med doppler da jeg var til første kontroll da jeg var 12+0, men håper på å få høre hjertelyd når jeg skal til jordmor når jeg er 17+3. Er nå 14+1, så om tre uker ca :)

Jeg fikk høre på TUL 8+0 og 13+0. Men det var jo privat da. Vet ikke hvordan det er hos lege/jordmor.

Fikk høre den hos jordmor i uke 11. Og på tul uke 13+4

Når jeg var hos jordmor 10+1 ville hun ikke prøve, men når jeg var tilbake idag (15+1) fikk jeg høre den [emoji4] Det er visst en aktiv krabat, hver gang hun fant hjertelyden hoppen babyen bort så hun måtte lete på nytt. Men h*n lå til slutt såpass i ro at hun fikk målt hjerterytmen [emoji4]

Jeg fant hjertelyden selv med doppler uke 11+2. Legen og jordmora har ikke funnet den, i uke 12. Godt at jeg finner den selv, så jeg får roa meg litt ned[emoji16]

Var hos lege i dag (14+6) og da fikk jeg endelig høre det fantastiske hjerte lyden. Legen min sa at det var vanskelig å finne hjertelyd tidlig. Hun brukte kanskje max 2 min, men da viste hun meg så vi kunne høre forkjell på hastighet på min hjerte lyd og barnets. Hvis man ikke har gjort det før og ikke vet at barnets hjertelyd er då raskt, kan man jo ta feil at sitt og barnets.

Back
Topp