• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Har dere håndarbeidshobbyer?

*fluffymama*

Glad i forumet
Mailykke 2018
Sier seg selv overskriften, hva gjør du og har du skrytebilder ? Jeg hekler , strikker og broderer.
Igår fant jeg frem julestrømpen til 10åringen som jeg begynte på for 7 år siden[emoji85]
2b1c5249b9abe7e64aa6d611802b4f98.jpg

Jeg strikker. [emoji4]

Uff, nei jeg er helt håpløs på sånt. Beundrer dem som får til å lage så mange fine ting. Men jeg liker å bake, i den grad det kan kalles håndarbeid:p

Jeg strikker litt, og har brodert endel korssting men det er lenge siden nå. Syr av og til litt enkle ting, og babynest står på listen over ting jeg skal sy før babyen kommer.

Ikke noe jeg driver aktivt med. Men har symaskin og liker egentlig veldig godt å tegne og male. Prioriterer kun én hobby etter jeg fikk barn: trening [emoji14]

Hmmm... kom visst uten tekst til bildet. [emoji849]

Hovedsakelig er foto hobbyen min, godt etterfulgt av å strikke.
Strikket for første gang til første baby, nå ferdig med denne lille romperen til neste... [emoji846]

Akkurat begynt med strikking, men hekler, har laget mye små møbler av drivved, sy, scrapbooking, baker, broderer, jeg liker vel alt håndarbeid, men holder meg til et og et prosjekt. Har jo litt mer tid nå som jeg ligger plantet på sofaen eller i senga nesten hele dagen.
Men gleder meg til å begynne med julegodis, julekort etc. Etter det blir det nok mer strikking av babyting[emoji178]

Strikker, hekler, syr, tegner og maler. Samt baker og eksker å fotografere [emoji4] men med to barn o hus blir det lite tid til sånt [emoji28] eg elsker interiør og er akkurat i gang med å male stua grønn [emoji7] gleder meg til det blir ferdig [emoji1303]

Back
Topp