Har dere håndarbeidshobbyer?

Så mange flinke og kreative mennesker det er her inne! [emoji1][emoji1376] Jeg strikker for det meste, også hekler jeg litt. I tillegg går det litt i broderi, både korssting og hardangersøm. Også har jeg litt små syprosjekter på symaskin innimellom, men jeg er ikke så flink med symaskina, så jeg knoter en del og da blir det tiltak å komme i gang :) Jeg har også vært innom laging av armbånd, fargelegging og puslespill, men er veldig sjelden nå.
 
Er det noen flere som kanskje har bilder av det de driver på med? :)
 
I og med at de fleste ikke vet kjønn enda; hvilke farger strikker dere i?

Jeg strikker i Nude, brun, grå, grønn og blå. Er ikke så nøye med farge til kjønn, men tar de fargene jeg liker godt[emoji1305][emoji16]
 
Egentlig ikke, men har den siste tiden begynt å prøve meg litt på strikking. Begynte med pannebånd og nå prøver jeg meg på en lettstrikket babybukse, så får se om jeg får det til nå[emoji85]
 
I og med at de fleste ikke vet kjønn enda; hvilke farger strikker dere i?

Her har jeg lagt inn bestilling på lue og jakke som hentesett i en slags cremebeige farge [emoji6]
Sist var det mørkegrå med treknapper, men tenker at maibaby trenger lysere farge [emoji4]
Ullteppe til vogna blir nok i grønn/turkise toner tror jeg... må bare finne ut hvilket teppe jeg skal strikke [emoji85]
 
Her blir det lite strikking om dagen, for jeg har såvidt energi til å holde meg oppreist [emoji46]
 
Endelig kommet igang med strikkingen igjen, det ble en ufrivillig pause de første ukene pga mye kvalme [emoji12]

Har venninner som ønsker seg sokker og votter til jul, helt supert synes jeg [emoji106]
 
Back
Topp