Har dere gjort nyheten offentlig?

Familie og nære venner vet. Blir vel mer og mer synlig etterhvert, og da også mer og mer offentlig :-)

Har fortalt til det meste av familie og nære venner. Begynte med det rundt uke 12, og har holdt på til nå, uke 14. Det har tatt litt tid for vi ville si det personlig til de nære og kjære :)
venter med Facebook...

Venner og familie + jobb vet det. Og de har gjort det i mange uker allerede, siden jeg var 6-7 uker på vei.... Er nå 14 uker.. Blir nok ikke no oppdatering på facebook i det hele tatt, utenom når de er født! :)

Kun næreste familie og venner som vet om det. Gruer meg på en måte til å si det til resten, vet ikke helt hvordan jeg skal si det :P Er 12+6 i dag.

Ja, det er offentlig, men ikke alle som har fått vite det enda.

Her er det offentlig, er i uke 12+3.Fortalte det på jobb i dag. Famile har visst det i noen uker. Ei venninne vet det. Skal ut å spise med en vennegjeng i morra, da blir det flere som får vite det :)

Er 13+4 i dag og vi har fortalt det til venner og familie. Kommer ikke til å fortelle det på facebook, men et bilde når bebisn er kommet til verden blir d nok:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

12+0 idag.. Familie og nære venner vet, og kommer til å fortelle det gradvis etterhvert som det blir naturlig. Vi legger ikke skjul på det, men annonserer det ikke heller :)

Familie og venner vet om det. Legger heller ikke skjul på det. Men blir ikke noe på fb før oul :) Er 12+6 i dag.

Her vet kun meg, bf og ei venninne av meg om lillespire

Jente født 04.11.09 <3
Jente født 08.08.11 <3
Jente født 08.08.12 <3
LilleSpire ventes jan/feb 2014 <3

Jeg klarte ikke holde det hemmelig så nærmeste familie har vist det hele tiden. Nå begynner jobb og venner også å få vite det. Men fb trenger ikjw få vite det før frøet e født ;);)

Mine aller nærmeste venner og familie har visst det siden starten (snakk om 5-6 stk) og nå er det for så vidt offentlig. Dvs jeg har sagt det på jobb og forteller det til alle som lurer nå. Men med den magen jeg har fått nå så begynner det å bli mer og mer opplagt at jeg ikke bare har kost meg med MASSE mat:-)
Annonsere på FB skipper jeg.

jobb,FAMILIEN og nærmeste venninner vet det :) regner med jungeltelegrafen gjør sitt for at nyheten blir spredt... her har d vært vanskelig å skjule siden magen har vært oppblåst med væske siden uke 5! (ivf) og orker ikke å skule magen mer heller! men nå e me snart i uke 14 ;) men noe kunngjøring på facen gidd eg ikke... :)

Back
Topp