Har dere gjort noen tanker om vogn jenter? :)

Vet ikke helt jeg altså, har TFK sportsdel, men den regner jeg med gutten min sover i enda i juni.. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har vært borti en TFK, en av barna i barnehagen jeg jobbet i hadde den som sovevogn. helt grusom var den!! Hver gang vi skulle ned en skråning, og den måtte vi ned hver dag, var vogna på vei til å tippe!! Mulig det var en dårlig modell, men det satte virkelig skrekken i meg og jeg kommer ALDRI til å kjøpe vogn med 3 hjul! *grøsse* bare tanken på om den hadde veltet....
Det hørtes ikke helt bra ut...

Nja... Enten blir det at lillesøster/lillebror overtar storesøster sin vogn og setter på et ståbrett, eller søskenvogn :) må uansett ha en ekstra vogn til å ha i bhg! Regner med hun fortsatt hviler litt på dagen da :) Nå har vi tfk, og super fornøyd med den! Blir nok tfk søskenvogn om vi bestemmer oss for det :)

Jeg har vært borti en TFK, en av barna i barnehagen jeg jobbet i hadde den som sovevogn. helt grusom var den!! Hver gang vi skulle ned en skråning, og den måtte vi ned hver dag, var vogna på vei til å tippe!! Mulig det var en dårlig modell, men det satte virkelig skrekken i meg og jeg kommer ALDRI til å kjøpe vogn med 3 hjul! *grøsse* bare tanken på om den hadde veltet....

Du må kjenne vognen for å kunne kjøre den ;) Synes den er helt super! Selv ned skråninger ;)

Hadde Stokke Xplory forrige gang, og denne gangen har jeg sett meg ut en mountain buggy swift:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har veldig lyst på Stokke Xplory var du fornøyd med den? :)

Vil bare vise fram disse kule vognene. Har selv trilla, og er VELDIG fornøyd. Utrolig liten og lett og enkel å ta med seg feks på hattehylla i fly. Men de er jo mest til de rundt halvannet år da. Tenker at kanskje de større vognene passer best til mer kontinentale forhold, men de er superkule! http://www.babyzen.com

Har Emmaljunga etter "snartstorebror", som vi blir å bruke,med mindre vi må ha søskenvogn...tenkte egentlig at han fikk klare seg med ståbrett, vil være 2 år og 2 mnd ca.... Litt tidlig kanskje...

Har emmaljunga smart (kun bag) til babytiden og babyjogger city elite i sportsvogn, og en liten trille som er den beste i verden til byturer med bilsete evt når ungen er større. Greit å ha alt fra forrige :-)

Jeg overtar en TFK-vogn fra en venninne. Veldig greit! :D
Særlig siden jeg synes jeg "kjenner" vogna litt fra før og vet hvordan den er.

Har en emmaljunga fra storebror som nesten ikke er brukt så blir å bruke den :)

Jeg har allerede hatt noen vogner, og det er liksom noe positivt og negativt med alle. Så enda svever jeg fra den ene til den andre hele tiden.

Men blir kanksje en av disse:
-TFK (positivt med stor bag, lett å styre osv, men jeg bare LIKER IKKE utseendet)
-Emmaljunga (mondial er fin, men så fryktelig tung, city cross er lettere, men ikke så fin. Og i tilegg er vogna lav)
-Brio go (next) (Hadde denne og var superfornøyd med alt -utenom at det ikke var full liggestilling. Gikk greit, for når jeg kjøpte den var mini 1,5, men ser mørkt på å legge en baby der)
-Brio happy (ok vogn, men blir også i tyngste laget med lufthjul, spesielt når babyen er ett år +)

Mountain buggy har jeg hatt, en drøm og kjøre, men jeg syes den ble for lang/stor sammenlagt og for lite lun i drittvær.
Bugaboo har jeg hørt at det er så liten sportsdel på at den varer kun til mini er rundt to år.

Puh, ikke lett å velge i vognjungelen..

Har Emmaljunga Edge Duo, og er igrunn storfornøyd med den. Men den blir litt stor og tung til tider, men bor i nordnorge og den fungerer råbra på snø og slafs.

Har lyst på Easywalker June, men jeg har ikke sett den live noen steder. Sammtidig som mannen sier nei til å kjøpe ny vogn - hehe. Vi får se, den ser ihvertfall genial ut

Jeg har veldig lyst på Stokke Xplory var du fornøyd med den? :)

Ja, det var vi! Spørs litt hva du skal bruke den til... er jo ikke akkurat en terrengvogn, og har ikke veldig god demping, men fungerer godt på vanlige turstier :) alt i alt veldig fornøyd. Spesielt er veldig greit at du kan plassere barnet mot deg :) hele vognen kan også heves/senkes om man er på tur/sitter på kafé osv :) god liggestilling :)

eneste vi har tenkt på er at vi må ha tvillingvogn/søskenvogn da minstemann blir 1 år og 1-2 mnd når den i magen kommer.. yeeey

Vi går for stokke crusi, syns den er utrulig fin og god å trille :)

Har Emmaljunga etter "snartstorebror", som vi blir å bruke,med mindre vi må ha søskenvogn...tenkte egentlig at han fikk klare seg med ståbrett, vil være 2 år og 2 mnd ca.... Litt tidlig kanskje...

Sniker litt fra august13 :).

Vår gutt var 2 år og 5 mder da lillebror kom 20.08. Og jeg hadde ikke klart meg alene, på tur uten søskenvogna. Hadde jeg hatt ståbrett på simoen, så måtte jeg nok hatt bånd på ungen. Men nå er han en villbass da. Så han stikker så fort han har sjangsen :P.
Vi kjøpte babyjogger city select. Og er storfornøyd med den :).

Ja, det var vi! Spørs litt hva du skal bruke den til... er jo ikke akkurat en terrengvogn, og har ikke veldig god demping, men fungerer godt på vanlige turstier :) alt i alt veldig fornøyd. Spesielt er veldig greit at du kan plassere barnet mot deg :) hele vognen kan også heves/senkes om man er på tur/sitter på kafé osv :) god liggestilling :)

Takk for svar :)
Vi skal ikke bruke den til noe som helst annet enn "bykjøring". Jeg sitter i rullestol og kan kun gå kortekorte avstander på asfalt. Det viktigste er at den er lett, lettvin å trille/styre og at den er justeres ti høyden da jeg er under

Back
Topp