Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hørtes ikke helt bra ut...Jeg har vært borti en TFK, en av barna i barnehagen jeg jobbet i hadde den som sovevogn. helt grusom var den!! Hver gang vi skulle ned en skråning, og den måtte vi ned hver dag, var vogna på vei til å tippe!! Mulig det var en dårlig modell, men det satte virkelig skrekken i meg og jeg kommer ALDRI til å kjøpe vogn med 3 hjul! *grøsse* bare tanken på om den hadde veltet....
Jeg har vært borti en TFK, en av barna i barnehagen jeg jobbet i hadde den som sovevogn. helt grusom var den!! Hver gang vi skulle ned en skråning, og den måtte vi ned hver dag, var vogna på vei til å tippe!! Mulig det var en dårlig modell, men det satte virkelig skrekken i meg og jeg kommer ALDRI til å kjøpe vogn med 3 hjul! *grøsse* bare tanken på om den hadde veltet....
Hadde Stokke Xplory forrige gang, og denne gangen har jeg sett meg ut en mountain buggy swift
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Ja, det var vi! Spørs litt hva du skal bruke den til... er jo ikke akkurat en terrengvogn, og har ikke veldig god demping, men fungerer godt på vanlige turstier alt i alt veldig fornøyd. Spesielt er veldig greit at du kan plassere barnet mot deg hele vognen kan også heves/senkes om man er på tur/sitter på kafé osv god liggestillingJeg har veldig lyst på Stokke Xplory var du fornøyd med den?
Sent from my iPhone using BV Forum
Har Emmaljunga etter "snartstorebror", som vi blir å bruke,med mindre vi må ha søskenvogn...tenkte egentlig at han fikk klare seg med ståbrett, vil være 2 år og 2 mnd ca.... Litt tidlig kanskje...
Ja, det var vi! Spørs litt hva du skal bruke den til... er jo ikke akkurat en terrengvogn, og har ikke veldig god demping, men fungerer godt på vanlige turstier alt i alt veldig fornøyd. Spesielt er veldig greit at du kan plassere barnet mot deg hele vognen kan også heves/senkes om man er på tur/sitter på kafé osv god liggestilling
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app