Har dere gjort noen tanker om vogn jenter? :)

lotti__s

Forelsket i forumet
Har dere gjort noen tanker om vogn da jenter?

Vi har i utgangspunktet lyst på Emmaljunga Mondial Duo, men denne får vi ikke i tvillingvogn.. Så nå vet vi ikke :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Har en Hartan Skater S. fra forrige barn, og har vært superfornøyd med den, så den går nok i arv! :-)

Har emmaljunga nitro city fra storesøster :D elske den!

Skal mest sannsynlig kjøpt TFK. Bor i 5 etg uten heis, så bagdelen må være lett å klikke av.

Har Emmajunga City Cross fra lilletutta som vi er superfornøyd med, så den går nok i arv, kjøper kun et søskenbrett

Har emmaljunga city cross fra førstemann.. Blir nok til å bruke den som bagvogn.,, skal kjøpe tfk joggster sportsdel.. Bruke sportsdelen fra city cross som barnehagevogn :)

Me ska ha TFK:) hadde d sist gang, super fornøyd og knall god å trille:)

Bare at vi ikke skal ha Emmaljunga. Muligens Stokke eller Bugaboo.

Hvorfor? :) Bare blir litt nysgjerrig på hvorfor du er så sikker på at du ikke skal ha Emmaljunga :)

Selv er det dette jeg har tenkt. Men jeg har null peiling :D

City crossen etter storebror :)
Har også en babyjogger city mini som jeg tror det er mulig å kjøpe bag til, kan være kjekk å ha på kjøpesenter og sånn :)

Hadde Stokke Xplory forrige gang, og denne gangen har jeg sett meg ut en mountain buggy swift:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Er nesten 100% sikker på at jeg skal ha TFK. Har hørt veldig mye positivt med den, eneste negative jeg har hørt er at det er vanskelig å komme til i oppbevaringskurva under vogna når liggedelen er nede:-)

Kjøpte Emmaljunga Edge sommeren 2010, har brukt den både til 2010 barnet mitt, og bruker den nå til 2012 barnet mitt. ELSKER den vogna, det finnes virkelig ikke noe alternativ i mine øyne!!! :D Så skal fortsette med den :)

Har søskenbrett stående, storesøster brukte det før. Har også søskensete, vi fikk ikke bruk for det alikevel siden hun var så rask motorisk og kun ville stå på brettet, så det skal i bruk til sommeren, samt har quadroliften, nesten ubrukt den også, kjøpte den mtp at storesøster skulle sitte på søstersetet :) Så vi er dekka!

Er nesten 100% sikker på at jeg skal ha TFK. Har hørt veldig mye positivt med den, eneste negative jeg har hørt er at det er vanskelig å komme til i oppbevaringskurva under vogna når liggedelen er nede:)

Jeg har vært borti en TFK, en av barna i barnehagen jeg jobbet i hadde den som sovevogn. helt grusom var den!! Hver gang vi skulle ned en skråning, og den måtte vi ned hver dag, var vogna på vei til å tippe!! Mulig det var en dårlig modell, men det satte virkelig skrekken i meg og jeg kommer ALDRI til å kjøpe vogn med 3 hjul! *grøsse* bare tanken på om den hadde veltet....

Back
Topp