Har dere gjort noen romjuls/januarsalgs kupp? :)

Var en rask tur ute i dag og så at det er litt salg i de forskjellige barneavdelingene rundt omkring:) lindex, Cubus, HM osv!

Vi fikk handla bilsete i går. Fikk det knallbillig men mest fordi vi kom på vi hadde trumf poeng å bruke på flust.no

Har aldri hørt om flust.no? Hva er det?
Er trumf sin nettside tror jeg. De lar deg hverfall betale med trumf poeng om man har noe spart opp. Både gubben og jeg hadde over 500 hver spart opp så ble en fin rabatt. Er litt av hvert der men ikke store utvalget. Men vi endte opp med maxicosi cardiofix og easybase super billig :)

Har bestil ting frå lekker og jollyroom til jenta vår for ca 2500kr, masse fine ting! :) gleda oss til og få det opp i nye huset vårt! Ellers har vi kjøpt litt på mimmis og på H&M, har kun handla på nette sida eg ikkje gidde og gå i butikkane ;)

Handla klær til halv pris på knertenogkaroline.no idag Ligger som egen kategori på nettsiden.

Vi var på babyshop lillejulaften. Da hadde de Besafe Izisleep med isofix base til 1700 kr :) så da ble d bilsete kjøp ja. Og 25% på alle stelleveskene. Så sambo fant en som han følte var grei, så betalte vel 250.. helt greit d :)

Jeg fikk høie babydyne i dun som er allergi og astmavennlig i størrelse 80x100 cm. Nedsatt fra 599 til 200, 15 års garanti. Fikk også sengetøy til 50 kr. Begge deler på Jysk. De hadde dynen en størrelse ned og opp også på salg.

Back
Topp