Har dere gjort det?

Hadde då Vesla va 5 veker og eg hadde slutta å blø. Det kjentes stramt ut, og som om d va noko som stoppa han frå å koma heilt inn. Nokon som har opplevd dette?

4 uker siden fødsel nå og har absolutt null lyst! Nå skal det Sies at jeg ble sydd innvendig og utvendig, og senest i dag falt et av stingene ut .. Og renselsen er fortsatt i full vigør her:arghh::( Jaja.. Det får bli når det blir;)

Hadde då Vesla va 5 veker og eg hadde slutta å blø. Det kjentes stramt ut, og som om d va noko som stoppa han frå å koma heilt inn. Nokon som har opplevd dette?
Var sånn til meg også etter første fødsel. Det gikk seg til. Kjentes ut som de hadde syd igjen litt mer enn de burde, men var helt fint sist jeg var på sjekk

Tar vel litt tid før alt trekker seg helt på plass. Sånn var det iallfall for meg sist. Denne gangen har vi ikke prøvd enda. Knipeøvelser er bra!

Back
Topp