Har dere gjort det?

Lillespire_mai2022

Første møte med forumet
samleie etter fødsel? Har dere gjort det og burde man vente til det har gått 6 uker?
Jeg ble ikke sydd så det burde ikke være noe problem. Merker jeg ikke er helt klar til det enda, men har en partner som er det...

Her er den lille bare 2,5 uke så har ikke gjort det ennå nei. Men det går helt fint dersom dere vil før de anbefalte 6 ukene har gått men da må dere bruke kondom :P

Jenta vår er fire uker. Har ikke gjort det ennå, men mannen har da fått litt kos. Er usikker på status der nede etter å ha revnet både innvendig og utvendig. Skal på kontroll hos fastlege om 10 dager ca og skal nevne det da.

Idag e det 3 uker siden fødsel å me har ikkje gjort det enny . Orkar ikkje

Du må ikke vente 6 uker, men du bør være klar! Kanskje dere kan kose på andre måter?
Har kost han, men han vil ha mer... Har gått litt over 3 uker. han får bare vente til jeg er klar... Slitsomt med mas om det når man har lite søvn og huset er bombadert og storesøsken som vil ha oppmerksomhet. Føler jeg ikke strekker til om dagen.

Har kost han, men han vil ha mer... Har gått litt over 3 uker. han får bare vente til jeg er klar... Slitsomt med mas om det når man har lite søvn og huset er bombadert og storesøsken som vil ha oppmerksomhet. Føler jeg ikke strekker til om dagen.
Du strekker til. Mannen må bare vente. Han får gi deg litt mer tid. Ring hs og be om time. Han må være med på timen. Be henne i forkant ta opp temaet selv i timen på generelt grunnlag slik at han får høre fra hs om viktigheten av å gi det tid slik at du har lyst også. Dessuten, får du infeksjon tar det enda lenger tid før han får sjans.

Ja, da lille var 8 dager. Har et sting, men kjente ikke noe til det. Jeg var veldig klar! Var litt ubehagelig til å begynne med, men det gikk seg til! For meg gir samleie mer energi, så selv om jeg er sliten så ønsker jeg den nærheten med kjæresten.

Har gjort det :) gjekk veldig bra :) var vell etter ca 3 uker eller 2.5. Var heilt normalt her :) har ikkje sydd da :)

Ikke enda. Baby er 19 dager. Ble sydd 4 sting og overlappet litt hud på kjønnsleppa (der har stingene forsvunnet).
Mannen får kos med jevne mellomrom men jeg får jo så lyst selv! Men tør ikke helt å slippe han inn enda. Men er veldig godt å merke at han har så lyst på meg som det han har og så nyter det litt :-P
Kan jo ikke gå naken fra badet og inn på rommet før han må holde litt rundt meg og "står klar" :-D :-P

Snart 5 uker og ikke gjort d. Han er klar, men jeg er mer skeptisk. Skal selv på kontroll neste uke så satser jeg er klar etter d :-)

Lillemor var to uker på onsdag og vi har enda ikke gjort noe eller vært i nærheten, jeg har fortsatt sting, og vi er slitne begge to. Kroppen er ikke helt der enda :p

Ja etter 4 uker. Sårt første gang, men gikk bra de neste gangene :) alt kjennes normalt ut. Bruk kondom ja! Både ift graviditet og infeksjonsfare :)

Har ennå ikke blitt ferdig med småblødninger og vil uansett vente til etter kontrollen neste uke.
Vi ventet 3 mnd sist, men kan være vi ikke venter like lenge denne gangen ;)

Back
Topp