Har dere gått til innkjøp av noe enda??

Har kun kjøpt ei lue og votter til vinteren. Det var salg når vi skulle ha ei skikkelig varm lue til storebror når vi var på ferie i alta i påsken, så da ble det noe på jenta i magen også:-)

Egentlig ikke. Har tatt i mot litt innkjøp av babyklær fra besteforeldre, men har ikke kjøpt noe selv. Vi ville finne ut kjønnet først, og det fikk vi vite i går, ei jente, så det blir vel ikke lenge til vi starter å kjøpe ting og tang tenker jeg :)

Har kjøpt Leandervugge og ei quinnyvogn :))
 Ellers har vi alt av stort utstyr..
Må ha stellebord da, men må finne ut når det blir bygget på huset, om jeg får større bad i nær fremtid.. HÅPE HÅPE!!!

Ellers sikler jeg etter en Ju ju be stelleveske.. Bare fordi jeg har lyst på.. Så må nok kjøpe den tror jeg..
Får vi jente, har vi mye klær også.
Men er det gutt, må vi kjøpe mye nytt... 
ELSKER Å SHOPPE BABYTING!!!

Tenkte å snoke litt på ebay for å se hva jeg finner der også da :))

~LillMi~ skrev:

Åsa80 skrev:

~LillMi~ skrev:

dollygirl skrev:
Her kan dere se den :) http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/00067830/

Hmmm, kanskje jeg bare skal bruke den som stellebord, vi har jo en sånn... god ide!

Genial ide! Men jeg har nok Norges minste bad, så klarer ikke squeeze inn en kommode uansett hvor liten den hadde vært:p

Haha, her skal nok ikke stellingen foregå på badet, det vil det aldri bli plass til der inne... Så her blir det stelling på soverommet tror jeg.

oki hehe vi har så stort bad så ikke noe problem det ;) rene ballsalen hehe =)

Back
Topp