Har dere gått til innkjøp av noe enda??

dollygirl

Glad i forumet
Evnt hva =) nysgjerrig hehe

Har kjøpt brukt Leandervugge og Leanderseng. Kjøpt bilstol og Ergo bæresele.
Og har bestilt TFK søskenvogn fra Tyskland.
Ellers har jeg kjøpt inn litt klær :)
Resten har vi fra før :)

Ikke kjøpt noe enda..Skal på UL neste uke, og ser alt ut til å være fint der inne blir det vel å kjøpe noe etterpå!!

Jeg har handla en dress og en kjola fra newbie serien til Kappahl.

Kjøpte også ny vogn til Theodor for ei stund siden, det er ei Phil and Teds vogn som vi fikk med søskensete til, så vi mangler bare bag så kan hele familien gå på tur til høsten.

Har handla søskenvogn brukt, TFK, henta leanderbugga hos søstera, ellers har me alt :-)

Jeg hadde simo kobi. Fikk kjøpt den duo dypp delen for 500 ny.. er det eneste jeg har kjøpt. Har masse til guttt og får jeg jente får jeg alt av en vennine. Skal kjøpe bare bæresele og ny pumpe.

Klør etter å få kjøpt no. Men av en eller annen grunn har jeg planer med å holde meg til etter ordinær ul. Men siden jeg har vært på ul i sist uke. Alt var fint å det er en liten gutt. Så tror jeg jeg snart må begynne innkjøpene;)

å så mye fint dere sikkert har kjøpt! jeg har også veldig lyst til og vente til etter ultralyd , sånn for å være helt sikker hehe meeen er veldig vanskelig!! jeg så du hadde kjøpt Becky87 fra kappahl, det sto jeg og så på idag faktisk, den hvite kose dressen !! var bare på nippet til og kjøpe den, men så la jeg den fra meg igjen... :( angrer nå hehe

Vi har kjøpt vogn, vippestol, tripptrappstol med newborn sett, lammeskinn, baby"sete" til badebalja, litt klær, litt stelleprodukter... Var supertilbud på alt så kunne ikke la være!!

Jeg har både Teutonia vogn med luftdekk og masse ekstra deler...., vugge, babebalje med stol... Har vel egentlig alt utenom bilstol og et stellebord. Jeg har stellematten... Trenger bare stativet :) har ogsåflere lammeskinn... Og en Grongposen (verdens beste vognpose) den er håndlaget i saueull. Alle skinn har jeg hatt på renseriet, så nå ligger de pakket og venter på å komme frem i oktober :) Ellers har jeg strikket en god det klær, pledd og sovepose. Og pose til bilstolen, Og så har jeg fått en del strikkeklær av moren min. Men alt er i næytrale farger. Skal på ul den 14 mai... Så kommer til å strikke mer i farger og kjøpe litt nye klær da. Skal kjøre ned til Italia i slutten av Mai så kommer til å kjøpe mye i både Tyskland og Italia. Siden jeg har en jente fra før så har jeg egentlig alt av klær også... Men blir det gutt så må jeg jo kjøpe mye nytt :) http://www.google.no/search?um=1&hl=en&client=safari&tbo=d&biw=768&bih=928&tbm=isch&sa=1&q=Grongposen&oq=Grongposen&aq=f&aqi=&aql=&gs_nf=1&gs_l=img.12...7327.11236.0.12621.21.21.0.0.0.4.248.1722.6j6j2.14.0.-eD4hYkhPi4 Jeg har med grått ulltrekk utenpå. Helt fantastisk :)

Har alt,og det er brukt i ca 1 uke bare så godt som nytt.

Litt kjedelig,for vet eg koste meg veldig med å sjå/diskutere/handle sist.

men blir litt klær men ikke noe spesiel,men ikke handlet enda

samme her , har det meste men må kjøpe stellebord, og da kjøper vi rett og slett en kommode fra ikea som skal stå på badet, legger bare stellematta oppå også har vi håndklær i ene delen og baby klær/stelle utstyr i den andre halvdel.

Har avtalt å kjøpe ei vogn av mi søster, veldig grei og liten å få med seg. Og så har vi kjøpt hus :-D Så nå blir det plass til alle! :-D

Ja kjekk den! vi har av den høye, den skal storegutt ha på rommet sitt senere, så da setter vi den på rommet og den nye på badet =) halve til baby og halve til håndklær.. =) og stellematte øverst =) !

Åsa80 skrev:

~LillMi~ skrev:

dollygirl skrev:
Her kan dere se den :) http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/00067830/

Hmmm, kanskje jeg bare skal bruke den som stellebord, vi har jo en sånn... god ide!

Genial ide! Men jeg har nok Norges minste bad, så klarer ikke squeeze inn en kommode uansett hvor liten den hadde vært:p

Haha, her skal nok ikke stellingen foregå på badet, det vil det aldri bli plass til der inne... Så her blir det stelling på soverommet tror jeg.

Ikke kjøpt noe enda.. Eller jo, en Easygrow dunpose kjøpte jeg på salg i vinter :)

Jeg har kjøpt et par myke sokker/tøfler :P 

Men det var kun fordi det var slik vesla vår fikk fortelle bestemor og bestefar at hun skulle bli storesøster :D 

Skal ikke kjøpe noe før vi vet kjønn.... Og selv da kommer det jo helt an på hva det er, om det er jente trenger vi ikke noe særlig, mens er det gutt trenger vi mye klær bl.a 

Jeg syntes det er fint å ha masse klær i 50, 56 og 62, så man slipper å gå på shopping helt med det første etter fødsel

Back
Topp