Har dere gått opp?

Har gått opp 0,5 kg å er i uke 10. Har total angst for å legge på meg da jeg la på meg 30 kg forrige svangerskap og husker med gru at di måtte av igjen. Har klart å holde meg normalvektig i to år nå å har som å ikke gå opp mer enn ca 10 kg så det ikke er for mye å jobbe med i ettertid :)

Jeg la på meg også 30kg forje svangerskap åhar angst for å legge på meg så mye jeg å men nå ska det sies av 20av dem var ungen osv + masse vann. de 10kg var fett.

Har gått fra 52 til 55,5 kg. Er veldig fornøyd :) De andre gangene så har vekta skutt i været! Men da veide jeg litt mer enn det jeg gjør nå. De andre to gangen så jeg på vekta siste gang da den bikket 80 kg!! Å jeg med mine 1,60 cm..
Er foresten akkurat 13 uker i dag.

Jeg har ikke gått opp noe særlig enda (11 fullgåtte uker i morgen). Heldigvis! Jeg er lett overvektig ift BMIen, og ønsket i utgangspunktet ikke å gå opp så mye. Jeg veier meg ca annenhver dag (har litt anstrengt forhold til vekten pga vektnedgang i fjor- og har det siste året gått på vekten omtrent hver dag).
Jeg er jo overvektig for en grunn, og jeg er av typen som putter mer i munnen når jeg er kvalm for å stagnere kvalmen (men blir ironisk nok mer kvalm når jeg blir stappmett...) Dessuten merker jeg sulten raskere- så her går det mye inn.

I dag morges hadde jeg gått opp ca 1 kg siden fredag- men samtidig har jeg vært fryktelig oppblåst og har hatt fordøyelsesproblemer denne helgen. Så jeg vil tro det går ned litt igjen i morgen :)

Har gått fra 52 til 55,5 kg. Er veldig fornøyd :) De andre gangene så har vekta skutt i været! Men da veide jeg litt mer enn det jeg gjør nå. De andre to gangen så jeg på vekta siste gang da den bikket 80 kg!! Å jeg med mine 1,60 cm..
Er foresten akkurat 13 uker i dag.
Tenk deg 110 kg på 160 cm, det bar ikke spesielt pent :p å skal IKKE skje igjen :p

Jeg har gått opp 5 kg, og jeg er ikke spesielt tynn i fra før.... bah! Får håpe det flater ut litt når jeg får begynt å svømme litt igjen :)

Jeg har allerede gått opp 6 kg. Men jeg har vært for tynn (51 kg og 167 høy) så jeg er egentlig fornøyd. Så håper jeg jo at vekten roer seg så fort formen og energien er tilbake for fullt;-)

4 kg :confused013

Opp 2-3kg og 11+4 i dag :-)

Back
Topp