Har dere gått opp?

Lille hemmelighet:)

Elsker forumet
Oktoberskattene 2015
Jeg er 12+6 i dag. Var plaget med kvalme,men kastet ikke opp. Spiste normalt de første 8 ukene men klarte ikke søtt. Gikk ned 2 kg, nå siste 3 ukene spiser jeg litt mere enn normalt og dessverre for mye søtt, og juice+ litt iste nå og da. vekta gikk opp 1 av de 2 kg jeg mistet,men nå har jeg gått ned 1 igjen, synes det er rat når jeg ventet meg oppgang Pga mat inntaket. Magen har faktisk kommet fram litt nå:) men greier å holde den inn enda.

Hvordan er det med dere?

gikk ned fra 57 til 54 i begynnelsen, så når jeg var hos legen forje uke var jeg oppe igjen på 57 :Dtror jeg må kjøpe meg en vekt hehe

Er glad vi ikke har vekt i huset jeg,hadde blitt så frustrert ;)

Jeg har ikke gått opp noe enda, men haster ikke da jeg har litt ekstra fra sist svangerskap... :-)

Ned 2 kg og opp 1 kg til nå:) vært en del kvalm, men det begynner å gi seg nå:) Prøver å være bevisst på kosthold og sukker

Jeg bruker ikke vekt. :) ellers hadde jeg blitt gal :p

Jeg har gått ned et par kg pga kvalme. Var slik sist graviditet også, vekten går nok opp etterhvert. Da gikk jeg opp 12 kg (fra 50 til 62). Såpass må jeg legge på meg vet jeg nå, for sist ble jeg veldig tynn mens jeg ammet....

Er 12+ 5 nå, lagt på meg nesten 4 kilo, men var litt tynn i utgangspunktet da jeg hadde vært syk i flere måneder. Legen var i hvert fall veldig fornøyd med det, og synes ikke jeg burde lagt på meg mindre (jeg syntes det var litt mye så tidlig)

Spiser ikke mer enn ellers, men trener ingenting, og spiser nok mer karbo enn vanlig, så ikke så rart :/

Gått ned 6kg siden uke 6! Har ikkje kasta opp, men får ikkje i meg så mykje mat :/ er kvalm 24/7 :((

Er enda under startvekta og veldig fornøyd med det, siden jeg har endel kg for mye:)

Veier rundt 65. Magen har kommet skikkelig! Har nok gått opp 3kg

Er 11+2 idag og har gått opp ca 2kg fra 44 til 46 kg.. håper jeg ikek går opp så mye i svangerskapet

Har gått opp 1 kg. Fikk den kiloen etter uke 12. Syntes det er greit. Er normalvektig i utgangspunktet så har et anslag på å gå opp ca 10 kg. Helst ikke mer eller mindre selv om dette ikke er helt lett å kontrollere :)

Nå begynner jeg å få en liten mage og:) 13 uker i dag. Koselig at det vises litt,, men det er nok mest jeg og samboer som ser det da. Ja det med vektoppgang er jo veldig forskjellig, tenker sålenge jeg spiser godt og sunt og litt mere enn før(+ dessverre sjokolade) så får vell barnet alt det skal selv om vekta ikke har gått opp. Jeg er slank så regner med å legge på meg 13 Kg ca. Men hvordan det går veit jeg jo ikke:p

Har gått opp 0,5 kg å er i uke 10. Har total angst for å legge på meg da jeg la på meg 30 kg forrige svangerskap og husker med gru at di måtte av igjen. Har klart å holde meg normalvektig i to år nå å har som å ikke gå opp mer enn ca 10 kg så det ikke er for mye å jobbe med i ettertid :-)

Malliott: så flink du har vært!! Jeg har og slanket meg,lenge siden nå. Gikk ned fra66kg til 53kg, men nå ligger jeg på 56 somregel. Jeg tenker som deg at det skal jo av,men ikke alle kan styre det selv da,har man sult døgnet rundt er det vanskelig å ikke spise! Håper vi klarere oss bra begge to:)

Back
Topp