Har dere gått opp i vekt?

Eg e for tung i utgangspunktet. Så eg håper at eg ikke legger på meg i det hele tatt. Prøver å holde kontroll på kostholdet og styre unna snop og drit, men ikke lett :wtf: når denne syyke trøttheten gir seg, så skal eg bli mer aktiv! Har ikke noe annet valg!!!!
 
Gått opp 1 kg.. 6+2 idag..
Gikk opp 40 med de to andre men fikk 3+på ødemer osv så så ut som en elefant :/

Blir helt annet svangerskap denne gang enn for 10 år siden når jeg studerte hjemme og var 0 aktiv...
 
Gått opp 2-3 kg.. Men den får snusslutten ta skylda for, for jeg spiser mye mindre en før
 
+3 kg. Pga konstant småspising på kjeks, sjokolade, brus +++ for å holde kvalmen i sjakk. Satser på det jevner seg ut når formen blir bedre å kan begynne å trene igje.
 
-2 kg. Har alt for mye fra før (20 kg overvekt) Så satser på å prøve å holde vektøkningen lav. Orker bare frukt og grønt nå uansett :)
 
Opp alt mellom 500 og 2 kg. Det varierer fryktelig. Gruer meg til sluttvekten i dette svangerskapet.
 
0,5 kg siden jeg ble gravid, men gikk mystisk opp 2,5 kg fra mens til eggløsning den syklusen jeg ble gravid, noe som var veldig rart da jeg stortsett er stabil i vekten.
 
Gått ned igjen en kg så nå er jeg 2+ fra startvekt. Sist gikk jeg opp minst 25 kg, første gang kun 10.. Veldig spent på denne runden. Nå sist var jeg invalid omtrent hele svangerskapet pgs bekken så ble mye ligging og sjokoladespising.. Ikke rart jeh este ut!
 
Opp ca 1-2 kg. Jeg gikk på 5:2 og rakk akkurat å nå matchvekt før jeg ble gravid. Sånn, vi snakker samme uka.
Sist sv.skap. begynte jeg på 8+ og gikk opp 21 kg, så var nesten 30 kg over normalen, det var tungt...

Har ingen mål om noen ting denne gangen, men håper jeg klarer å holde meg litt mer aktiv i alle fall :)
 
Vet ikke hva jeg veier i utgangspunktet så vanskelig å si. Eier ikke vekt:p. Men har noen kg for mye som ikke forsvant (eller ville forsvinne etter førstemann) så håper ikke det er kommet for mye på. Men matlysten er laber og kvalmen henger i så kan ikke være mange kg
 
Back
Topp