Har dere gått opp i vekt?

*litt småangst brer seg, moter meg opp til å gå på vekta....*
Den viser et halvt kilo mer enn sist. (For en måned siden ca,)

Tror jeg har gått ned litt denne gangen faktisk. :) forrigegang gikk jeg ganske fort opp og la på meg tilsammen 19 kg i forrige svangerskap, jeg kom meg ned på vekta og enda litt mindre enn jeg veide før jeg ble gravid forrigegang. så blir spennende og se den her gangen. :) men tar det som det kommer..

Jeg har gått ned 1.2 kg! :O men kommer mye av dårlig matlyst, og at jeg ikke får ned så mye!

Haha ;) Jo, bare hyggelig :) Fikk mannen min med ut på gå tur i dag. Gikk en time, så fikk jeg akutt lyst på kebab... så, da kjøpte vi det :p hehe...
Er redd selv for at jeg ender opp med 30+. Men skal prøve å skjerpe meg ;)
Men det er det jeg ikke gjør.. Jeg spiser faktisk ikke mye .. I det hele tatt.. Jeg spiser helst miste enn det jeg gjorde før jeg ble gravid.. Så hvordan i alle dager skal jeg kunne holde dette i sjakk :o
Men er nok ikke så mye å gjøre med det desverre. Får vell bare ta i mot de kiloene som kommer å håpe de forsvinner like fort igjen :p

Gått opp 0,5 kg, er i uke 8+1 nå. Større bryst og mage som hverfall er oppblåst.

Last edited:
Har ikke gått på vekta. Men tror ikke at jeg har gått opp noe enda... Har hatt dårlig matlyst i det siste. Men matlysta blir vel på topp igjen om ei stund! :D

Badevekten er tom for batteri, kanskje like greit. Gikk opp 20kg sist, spiste MYE sjokolade da.. tenkte å være mer bevisst på ihvertfall sunnere kosthold :)

Back
Topp