Har dere gått opp i vekt?

:( Jeg har det... Hovnet opp i fingre og litt på føttene :/ Føler meg lite pen :(

Ikke foreløpig... :p

Unskyld at jeg sier det men takk og lov for at det ikke bare er meg.. Jeg har lagt på meg to kilo :/ redd for å plutselig ende opp på 30 :eek:
Er også opp ca 2kg. La på meg 26kg med første og faktisk litt mer med andre. Har ikke fått gått ned de siste ti etter det svsk enda. Håper for all del at jeg ikke legger på med 30 til! Gud, da sliter den stakkars kroppen min....

Har ikke veid meg siden sist jeg var gravid:p aaaner ikke hva jeg veier:D manner meg opp til kontroll med veiing igjen.. hehe

Er også opp ca 2kg. La på meg 26kg med første og faktisk litt mer med andre. Har ikke fått gått ned de siste ti etter det svsk enda. Håper for all del at jeg ikke legger på med 30 til! Gud, da sliter den stakkars kroppen min....
Uff nei vi får håpe vi slipper det :)

Aner ikke hva jeg veier :P Men er sikkert en kg bare i pupper & ballongmagr, haha

Nei... har gått ned 3 kg. :( jeg som endelig var oppe igjen på normalvekt. Men de kommer vel :D la på meg 8 kg første gang og 15 kg andre gang.

Unskyld at jeg sier det men takk og lov for at det ikke bare er meg.. Jeg har lagt på meg to kilo :/ redd for å plutselig ende opp på 30 :o
Haha ;) Jo, bare hyggelig :) Fikk mannen min med ut på gå tur i dag. Gikk en time, så fikk jeg akutt lyst på kebab... så, da kjøpte vi det :p hehe...
Er redd selv for at jeg ender opp med 30+. Men skal prøve å skjerpe meg ;)

Nei, ikke gått opp ennå. Har for mye fra før, så håper på veldig lav stigning :)

Back
Topp