Eller er det bare meg 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Unskyld at jeg sier det men takk og lov for at det ikke bare er meg.. Jeg har lagt på meg to kilo :/ redd for å plutselig ende opp på 30Jeg har det... Hovnet opp i fingre og litt på føttene :/ Føler meg lite pen
![]()
Er også opp ca 2kg. La på meg 26kg med første og faktisk litt mer med andre. Har ikke fått gått ned de siste ti etter det svsk enda. Håper for all del at jeg ikke legger på med 30 til! Gud, da sliter den stakkars kroppen min....Unskyld at jeg sier det men takk og lov for at det ikke bare er meg.. Jeg har lagt på meg to kilo :/ redd for å plutselig ende opp på 30![]()
Uff nei vi får håpe vi slipper detEr også opp ca 2kg. La på meg 26kg med første og faktisk litt mer med andre. Har ikke fått gått ned de siste ti etter det svsk enda. Håper for all del at jeg ikke legger på med 30 til! Gud, da sliter den stakkars kroppen min....
Tenker det er det samme herAner ikke hva jeg veierMen er sikkert en kg bare i pupper & ballongmagr, haha
Hahaha ja det må jo være der de liggerAner ikke hva jeg veierMen er sikkert en kg bare i pupper & ballongmagr, haha
HahaUnskyld at jeg sier det men takk og lov for at det ikke bare er meg.. Jeg har lagt på meg to kilo :/ redd for å plutselig ende opp på 30![]()