Har dere funnet navn?

selisa

Elsker forumet
Ja jeg lurer altså på om dere har funnet navn til huleboerne?

Kanskje..hehe..jeg har, men vet ikke om min kjære er helt enig enda, så vi får vente å se. :)

Vi har! Navnet har vært klar siden før positiv test, både gutte- og jentenavn :)

Ja, det fant vi rett etter ordinær ultralyd. :)

Sent from my HTC Desire C using BV Forum

Vi har to alternativ :) Må bare få hilse på ho først, så blir det kanskje lettere å bestemme seg :)

Vi får ei lita Cecilie :) Oppkalt etter min mamma:) Bestemte oss rundt uke 20 både denne gangen og sist gang:) Gleder oss til å bli kjent med henne:)

Hmm... Nei har egentlig ikke tenkt så masse på det ennå :-)

Vi får ei lita Cecilie :) Oppkalt etter min mamma:) Bestemte oss rundt uke 20 både denne gangen og sist gang:) Gleder oss til å bli kjent med henne:)

Ååå det er så koselig med oppkalling synes jeg! Kunne ønske at vi også gjorde det, men her er ingen familienavn aktuelle da de enten er superoppbrukt eller bare ikke pene...

Nei, og det er skikkelig frustrerende!! Men med jentungen fant vi det ut på vei til føden, og med guttungen bestemte vi oss etter han ble født! Denne gangen håper jeg vi har navnet klart FØR vi drar fra sykehuset.. Blir jo bare vanskeligere og vanskeligere for hver gang jo..

Vi har bestemt oss:) Fant et navn rett etter ord ul, og har ikke funnet noe bedre, så da blir det det :)

Åneii nå har vi hatt navnet klart siden lenge før unnfangelsen, men NÅ først i dag begynner jeg å bli usikker likevel :S

Back
Topp