Har dere funnet kallenavn?

januar12nr1

Andre møte med forumet
emoticon 
Ja, jeg innrømmer det.. er utrooolig gira på  at jeg er gravid og snakker om det ustanselig til de få som vet om det....
Har følt behov for å kalle "det" inni der noe annet enn "det" og har foreløpig kommet opp med et unisex kallenavn litt på kødd.
har en gravid-app på iphonen som er svensk og på svensk heter foster fetus.. Ganske ekkelt, men litt morsomt ord, så foreløpig henvender jeg meg til og omtaler spiren som Fetus.

Vil gjerne høre om noen andre har kalt opp frøet enda =)

Jeg synes ikke fetu ser så ekkelt ord akkurat, er jo det samme på engelsk :P

Har ikke kommet med noe kallenavn enda siden jeg vil prøve å ta det med ro og ikke glede meg for mye ennå. Tiden går sakte hvis man skal telle dager fra starten av :P Svangerskapet er laaaangt :)

Men vesla kalte vi slug, hehe :P

Her er det rett og slett bare babyen he he

Pjuny!

He he, vittig. Jeg vil helst ha et litt internasjonalt navn på bebisen, så i går før jeg skulle sove lå jeg og tenkte på skuespillere (guttenavn. Jentenavn er klart). Jeg tenkte på britiske og irske skuespillere, og sa til mannen min at det går jo ikke an å bruke f.eks. Hugh eller Sean Connery. Jeg mente selvfølgelig bare Sean, men mannen min sa at vi kan jo uansett ikke kalle ungen Sean Connery. Så tenker det er det vi kommer til å kalle den, så lenge den er i magen iallefall. Sean Conneryemoticon

hehe, Sean Connery var morro =) og særlig om det blir en jente!

Ja *secret* er veldig enig med deg, burde sikker chillen litt, i tilfelle noe er galt osv. Men er jo så spennende! Har aldri vært gravid før, og stiller meg undrende til alr (ALT!) det rare som allerede skjer i kroppen.... Slug er forresten herlig =)

Med lillegutt, gikk det i kråkebolle hele svangersskapet :)
Men når går det i gullet, og bolla ;)

Lille frø i magen går under navnet Fnugg og Rusk emoticon
Nå jeg gikk med janta mi, kalte vi henne Kornet vårt!

Med Fredrik hadde vi ikke noe spess..

Denne ganger er det Lisn. Det er initialene på et av navnene :)

Gøy å høre kallenavnene! =)
Svigerinnen min kalte sønnen sin før reka da han var i magen, de er visst på reke-størrelse i denne uken =)

Jentungen ble kalt lille bøllefrø i magen, og det kalles hun fremdeles.

Ikke begynt med noe kallenavn enda denne gangen, synes det er for tidlig. Ikke fordi jeg er redd det skal gå galt, men fordi jeg prøver å ikke være i så ekstremt gravidmodus fra første øyeblikk, for jeg skal være gravid leeeenge! Sist var jeg møkklei de siste mnd, og tenker det kan være lurt å ikke ha så fryktelig fokus på det de første mnd denne gangen. Men det er bare for min egen del, altså, at andre gjør det er selvfølgelig bare koselig, det.

MEn i hodet mitt så går det i 'lillebror'... Veldig sterk guttefølelse, ja....

De første ukene kalte vi det bare for frøet, nå har vi gått over til reka:)

Går mest i spira ;)

Har ikkje funnet det perfekte kallenamnet enda. Så går stort sett i "den lille".

Her er kallenavnet knøttet

Back
Topp