Har dere funnet fram

• Trådstarter Trådstarter Velskapt
  • Opprettet Opprettet
har ikke fått frem noe enda....men d kommer - skulle egentli få opp adventsting i går, men ble sengeliggende med hodepine...så de kommer nok opp i morgen!

Funnet frem til småting. Julestjerna, advents staken og litt duker. Men blir nok litt pynting utover i uka[:)]

JA![8D]

Eg holdt på fram te klokko halv 4 i natt eg, har hengt opp julegardine, lagt frem duker/løpere, julastjerne, adventstaker, masse røde stearinlys, nisser og engler!! Da e rødt rødt rødt [8|][8D][:D]

Hadde egentlig plana om å venta ei veka å to, men klarde ikkje å dy meg når eg stakk håve oppi julapyntkassane våre [8D]

jeg har satt frem pynte ting, julestjerna, lagt på duk hengt opp gardiner, vasket stua og idag tok jeg kjøkkenet og baker 4 brett med rundstykker og 4 brød[:)]

Vi reiser her fra 23 desember og blir borte hellt til neste år, så ville pynte skikkelig her før vi reiser, for å lage litt julekos her også[:)]

Nei har ikke det enda, men normalt er gardiner og julestjernene i vinduene fremme til 1.advent [8|]
Syntes det ble unaturlig tidlig, mangler all julestemning, tror jeg må ta det etter å ha sett julekalenderen på tv [8D]

Og dessuten ligger alt på loftet, så jeg kjøpte ny adventstake og rød juleløper i går..haha, så slipper jeg å ta
ned alt enda. Kanskje jeg kommer litt mer i stemning i kveld når vi tenner et lys [:-]

Skal hente det ned fra loftet i dag og så kommer det frem når jeg får tid[:D] (i romjula en gang haha)

Nei, og i år blir det nok mye senere enn vanlig![:)]

Jeg og gutten vår har laget adventss"krans" i dag, i sølv og lilla.
Så den står fremme.
Adventskalenderen er funnet frem
Og så har vi satt en sånn "trekant" i vinduet.

Ellers er det ikke noe jul å spore her i huset.
Men det kommer vel sigende de neste ukene.

Hadde tenkt å vente til 1 desmeber men nå er julegardiner, nisser og stjerna og syv arma på plass. + Røde lys [:D][8D]

Jepp jepp,men de store nissene mine tenkte jeg jeg skulle prøve å vente litt med[8D]

Neh, gidder ikke sånt, jeg. Mamma pynter hjemme, og vi drar dit når vi er ferdig for semesteret og begynner på fri :)

Ja har pyntet til jul men ikke noe rødt bruker hvitt og sølv...

Her er det mest adventsting som har kommet fram[:)] Men har fått fram Haslenissene mine og en veldig fin snømannisse med lys i[:)] Resten kommer fram om et par uker tenker jeg[:D]

Nei, pleier å vente til etter 3.desember siden sønnen min har bursdag da..
Vil skille bursdag og jul..[:)]

Funnet frem julestjerna, og hatt opp julegardiner og duker.

Nissene venter jeg litt med[:)]

Jaa! Pynta i går jeg!
Nisser, gardiner og duker, og julestjerne blomster!

Back
Topp