Har dere fortalt om spiren?

Gjorde det med førstemann, men gikk kun pga vi bodde litt langt unna ;) folk spurte meg fra uke 10 om jeg var gravid :angelic:
Vi og bor langt unna, men min familie bor nærmere, og det er jo ikke så gøy hvis det er jungeltelegrafen som skulle komme med nyheten heller :rolleyes: Så er litt usikker på hva vi gjør. Får kanskje sy meg noen vide sommerkjoler! Føler jeg har fått litt mage noen dager og andre dager føler jeg meg normal:oops: Er nok oppblåst innimellom tror jeg..
 
Vi og bor langt unna, men min familie bor nærmere, og det er jo ikke så gøy hvis det er jungeltelegrafen som skulle komme med nyheten heller :rolleyes: Så er litt usikker på hva vi gjør. Får kanskje sy meg noen vide sommerkjoler! Føler jeg har fått litt mage noen dager og andre dager føler jeg meg normal:oops: Er nok oppblåst innimellom tror jeg..
Er så typisk å bli skikkelig oppblåst, ser fort like stor ut over magen fra uke 7-16 feks, før den krymper fordi lufta går ut :D
 
Last edited:
Har kun fortalt det til mine foreldre.
Venta med foreldra til sambuaren min og søskena våre til etter tidlig ultralyd veke 12.
Dei andre ungane våre får nok vite det veke 12 og kanskje ❤️
 
Ringte moren min og fortalte henne det nå nettopp. Hun var glad men ikke overraska, har vist snakka litt mye om hvor verpesjuk jeg har vært :angelic:
 
Vil egentlig holde det skjult fram til vi treffer hele svigerfamilien og kan si det face-to-face i sommer, siden det blir deres første barnebarn/tante-/onkelbarn, men har begynt å innse at det muligens er litt optimistisk.. :smiley-ashamed004 Vil være ca. i uke 15 da, hehe. :whacky011 Andre som har greid å skjule det så lenge, som ikke hadde noe særlig mage fra før? (Er min første graviditet.)
Jeg sa det ikke "høyt" før rett før termin sist, men pandemien hjalp greit på å ikke vise frem magen ;)
 
Vil egentlig holde det skjult fram til vi treffer hele svigerfamilien og kan si det face-to-face i sommer, siden det blir deres første barnebarn/tante-/onkelbarn, men har begynt å innse at det muligens er litt optimistisk.. :smiley-ashamed004 Vil være ca. i uke 15 da, hehe. :whacky011 Andre som har greid å skjule det så lenge, som ikke hadde noe særlig mage fra før? (Er min første graviditet.)
Ja, vistes ikke at jeg var gravid før i uke 20 med første, så holdt den hemmelig lenge for dem fleste
 
Jeg er såpass dårlig for tiden at jeg synes at det er greit at familien vet hvorfor. Så vi fortalte det til min familie i går, da var jeg 8+0. Er første barnebarnet på den siden så var veldig fint å fortelle det :Heartred
 
Har fortalt det til et par nære venninner. Samt ene storesøstra mi for jeg trengte noen råd da vi ble gravide lenge før planlagt :blob3
Hu bare: «men dere vil ha barn så da gjør det jo ingenting om det kommer litt tidligere enn planlagt!» :hug003

Min kommende ektemann har fortalt det til sin bestekompis/forlover :happy:

Jeg gleder meg til å fortelle til barna og svigers.
Mine foreldre har så mange barnebarn at de bryr seg nok ikke stort :laughing002:angel4
 
Har fortalt det til søstre og nærmeste venninne. Mannen har fortalt til en kompis. Familien vår ellers vil få vite det i sommer når vi treffes om alt er bra på tul.
 
Back
Topp