Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har den mest omsorgsfulle mannen jeg kan forestille meg, og jeg vet han kommer til å ta ansvar på lik linje som meg. Vi har ikke planlagt denne spiren, så frykten for avvisning er der.Jeg har sagt det til barnefar og en nær venninne og en på jobb.
Det høres tøft ut, men dere har jo vært sammen om å lage dette barnet, det er vel ikke noe du planla uten han? Så da burde han vel ta situasjonen fint? Eller er du redd han skal ønske at du tar abort?
Så herlig!Vi har fortalt til nærmeste familie og et par venner. Jeg har også fortalt det til sjefen på jobb. Folk er glade på våre vegne
Må få høre hvordan det gikk når du forteller han detJeg har den mest omsorgsfulle mannen jeg kan forestille meg, og jeg vet han kommer til å ta ansvar på lik linje som meg. Vi har ikke planlagt denne spiren, så frykten for avvisning er der.
Jeg forstår veldig godt at det er skummelt når det ikke var planlagt. Håper virkelig dette blir en god ting for dereJeg har den mest omsorgsfulle mannen jeg kan forestille meg, og jeg vet han kommer til å ta ansvar på lik linje som meg. Vi har ikke planlagt denne spiren, så frykten for avvisning er der.
Dette hørtes jo ikke så kjekt ut. Kan ikke forestille meg hvordan du må føle det nåHellu..
Har dere fortalt noen om graviditeten enda, og hvordan tok dem det?
Helt ærlig så gruer jeg meg litt til å fortelle barnefar om svangerskapet, vi har barn fra før - og var enige om at det er veldig fint slik vi har det nå med de barna vi har.
Må få høre hvordan det gikk når du forteller han det
Slik var det sist for oss også, det er veldig hyggelig. Vi holdte også graviditeten hemmelig veldig lenge, vår lille egne hemmelighet.Sambo har visst det siden jeg visste det, typ «KOM HIT! ser du to strekeeer her eller er det bare meg igjen??». Fortalte det til en vennine igår, hun skal ha i August og jeg trenger en krykke frem til uke 10. Sier jeg det til Mor eller Søster så kan jeg like gjerne lage et facebook innlegg. Dem skal få vite det etter TUL uke 10 om alt går bra
Gjorde det med førstemann, men gikk kun pga vi bodde litt langt unna folk spurte meg fra uke 10 om jeg var gravidVil egentlig holde det skjult fram til vi treffer hele svigerfamilien og kan si det face-to-face i sommer, siden det blir deres første barnebarn/tante-/onkelbarn, men har begynt å innse at det muligens er litt optimistisk.. Vil være ca. i uke 15 da, hehe. Andre som har greid å skjule det så lenge, som ikke hadde noe særlig mage fra før? (Er min første graviditet.)