Har dere fortalt om spiren til jul?♡

Foreldrene våres og søsken av oss fikk julekort med barna våre og ultralyd bildet på igår:-) ble glade allesammen.

Våre to små på 3 og 6 år fikk også vite det igår.
De ble litt sjokkert i starten tror jeg, men etter å ha tenkt på det litt, ble det mye snakk om bebien, og begge ble veldig opptatt av å kjenne på magen min.

Så nå gleder de seg veldig, til å få holde bebien og trille med vogn.. Blir lang ventetid for dem, men men greit å kunne venne seg til tanken over tid... He he...

Mamma er her på besøk, men tror ikke jeg kommer til å fortelle det. Ett par stk på sambo sin side vet det.

Var 12 uker julaften, men føler det er tomt inni der :p venter til vi hører hjertelyd (forhåpentligvis) ;)

14 uker i dag. På lille julaften fikk de pakke med body str 50, kort fra babyen og UL bilde. De ble helt ville av glede :Heartred
Så dro vi til min familie hvor de viste frem UL bildet. Min mamma sa "jeg visste det". Ble gratulasjoner og klemmer.
Svigerfamilien fikk også vite det samme kveld. Svigers smilte, men verken gratulerte eller ga klem. Akkurat som forventet.

Her hadde vi kjøpt smekke med "storesøster " på, var god stemning og et par tårer fra min far.

Fortalte det via tlf til svigerfar på julaften, ringte da de satt rundt bordet, ble satt på høyttaler. Ba de heve glassene og skåle, for i kommende år blir det et nytt barnebarn. Ble veldig godt mottatt der også. Er 9 uker nå.

Fortalte det i familieselskap med samboers familie i dag:) Lillegutt kom gående inn med t-skjorte som d sto jeg skal bli storebror på:) De jublet så høyt og ble så glade at jeg nesten begynte å gråte<3 Ble helt overveldet:)

Min familie har visst det ei stund:)

Vi avslørte nyheten til min nærmeste familie som jeg og sambo bor hos i jula, på julaften før maten. Da kom jeg med esker som var "nissegaver" som de måtte åpnes samtidig. Sambo satt og smugfilmet hele seanser for minnene:) i eskene lå de kopper til hver i familien "verdens tøffeste onkel", "bestefar vet alt" o.l. De er både tante, onkel og alt det fra før, så jeg måtte bare spørre om de "tok hintet", og da brast de ut i hyl og gledestårer hele gjengen. Er kun 9+5 idag, men de var overlykkelige :D

Feiret julaften hos oss i år, med gaveåpning og alt :) mamma og pappa fikk en bilderamme med 10 bryllupsbilder og blant de var det et UL bilde :D tok 1 min før de "tok den" igoda ble det mange gledestårer, overraskende nok gråt min søster også :D pappa sa "jeg visste det" hehehe..så sendte vi på fb UL bilder til mannens søstre, som bor langt unna, og de ble kjempe glade de også :)

Svigermir fikk vite det julaften på kvelden nå besøket hadde reist. Gjorde det enkelt som å gi henne konvolutten med ul bildene oppi :)
Hun ble glad og gratulerte, og syns det var kjempe gøy,men ingen skikkelig gratulerer med klem å det. Føler vi kunne ventet enda lenger med å fortelle det til henne...
Så har bestemt oss for å vente å fortelle det til mine foreldre til etter 8.jan da jeg har vært på ny ul,og lille er enda mer synlig menneske :)

Vi fortalte også på julaften. Viste frem UL bilde på tven, tok noen sekunder før de så hva det var, men så ble det jubel. Vesla på fire år ble veldig glad for å bli storesøster, så hun ville at babyen skulle komme ut med en gang og vi måtte finne seng med gjerde så babyen ikke kunne gå ut:)

Fortalte det til familie lillejulaften! :) det var veldig koselig! Utelukkende svært positiv respons! De har ventet på nr to i noen år :) både mamma og storesøster gråt ustanselig, herlig :) :)

Vi har fortalt det til hele familien nå! Alle har vært så glade. Vi har fått masse gratulasjoner og klemmer de siste dagene :)

Her fikk svigers vite det igår og mamma fikk vite det 1.juledag. Skulle egentlig få "gave" julekvelden,men bestemor til samboeren er på gamlehjem med brukket arm.. Det er min arbeidsplass,så hadde hun fått vite det så hadde alle visst det.. Vil gjerne fortelle sjefen det selv på nyåret :) syns liksom det er mest riktig.

Her fikk alle en "ordrebekreftelse" sammen med et ultralydbilde :) stjal idéen fra noen andre her inne :D alle ble positivt overrasket og glade

Back
Topp