Har dere fortalt om graviditeten til noen?

Jeg håper på å klare å vente til 12 uker, men jeg tror det holder hardt:-)

Lille spire Juni 2014<3
Gutt født Juli 2008<3
Jente født Januar 2006<3

En venninne vet det allerede, hun fikk vite samme dag som vi fant det ut, i morgen får nok ei til vite det.
Men venter med de fleste.

Vi skal fortelle det til mine foreldre på lørdag. :-) egentlig vil vi vente, men er invitert på middag og rødvin- og det passer jo dårlig for meg :P mamma venter jo bare på når hun skal bli mormor.. :-) :-P

Vi skal fortelle det til mine foreldre på lørdag. :-) egentlig vil vi vente, men er invitert på middag og rødvin- og det passer jo dårlig for meg :P mamma venter jo bare på når hun skal bli mormor.. :-) :-P
Da tenker jeg hun blir glad :D

Bloggermamma
Termin 01.06.2014

Ikke fortalt det til noen nære

Jeg har fortalt det til ei god venninne (4+5) og et vennepar (5+6). Så får vi bare vente og se hvor lenge vi klarer og holde det for oss selv. Virker som om det har blitt en trend og si det til noen hver uke ;) Men kjedelig for sambo som bare har fått sagt det til legen...

Da tenker jeg hun blir glad :D

Bloggermamma
Termin 01.06.2014

Ja... :-) hun er jo farmor til to, men jeg er minste jenta og det er noe spesielt med det... hihi :-) tror det blir en hyggelig middag hvertfall :-)

Ja... :) hun er jo farmor til to, men jeg er minste jenta og det er noe spesielt med det... hihi :) tror det blir en hyggelig middag hvertfall :)
det blir nok ikke noe rødvin nei:P men kommer sikkert frem en champange flaske:P masse lykke til :D

Svigers har sagt lenge nå at det er på tide at jenta vår blir storesøster ( hun er litt over 2 år) så vi bestemte oss for og si det til dem når jeg var 4 uker på veg og de ble kjempe glad, som forventet :) Har også fortalt det til min mor, hun ble også glad :)

Venter til uke 12 med og fortelle det til pappa for vet han det så vet ALLE det, men vet han kommer til og synes det er kjempe stas :)

Venter også med venner og andre i familien til etter uke 12 :) Er så redd for og miste :/

det blir nok ikke noe rødvin nei:p men kommer sikkert frem en champange flaske:p masse lykke til :D

Hehe.. Nei, ikke noe rødvin på denne frøkna ;) Men det gjør ingenting :) Har faktisk bestilt smokker med teksten: "Mormors skatt og Bestefars skatt" på som de skal få før vi skal spise ;) Knis.. :)

Kun mannen og jeg som vet enda! Men testet positivt i går da :p vi bor nær svigers, og blir jeg kvalm som de andre gangene inner de det nok fort ut ;) ellers sier jeg det nok til mine nærmeste veninner etterhvert som jeg treffer de. Offentlig i julekort kanskje?

Jeg har ei bestevenninne som jeg har veldig lyst til å fortelle det til, men vi har liksom planlagt å gå gravide samtidig i alle år, og hun har i tillegg ønsket barn i 5år allerede, og prøvde uten om at den forrige kjæresten visste om det. Nå er hun i et ganske ferskt forhold så det passer ikke akkurat så bra for henne å prøve nå heller. Er så redd for at hun bare blir trist om jeg forteller det :S

Jeg har fortalt det til min søster som er høygravid nå:-) også mamma og pappa. Resten av familien får vite det etterhvert som det blir naturlig. Jentene vi har fra før får ikke vite noe før det har gått 10-12 uker.

Vi har fortalt det til foreldrene våre og mine søsken. Vi får se hvor lang tid det tar før flere vet, -som tredjegangsgravid kan det vel hende det synes ganske kjapt ;) For meg er det naturlig at de nærmeste vet, selv om risikoen er der - det vil jo være naturlig å støtte seg på dem også hvis det ikke skulle gå bra.

Forresten venter vi med å fortelle det til storesøstrene; da vil jeg gjerne at den første risikofasen er over. I tillegg blir det vel mer enn lang nok ventetid for dem, tipper jeg ;)

Back
Topp