Har dere fortalt om graviditeten til noen?

PåAnIgjen <3

koser meg med BV
Sommerfuglene <3
Hvem har dere fortalt det til og hvor langt på vei var du da du gjorde det?
Eller venter du til du er 12 uker på vei?

Hans foreldre og bror vet det. Min mor vet det, pluss 3 av mine venninner :) Nå hørtes det plutselig så mange ut.. Hehe. Skal nok fortelle det til pappa snart også. Men resten får vente til 12 uker..

Jeg klarte ikke holde meg, så vi har fortalt mamma, pappa og svigermor :) venter vel til 12 uker med å fortelle resten

Gravid for første gang <3
Termin 08.06.2014

mine foreldre, noen av mine søsken, har en del :P bestevenninde som jeg fikk låne test med ;) mannen gaula det ut over walkietalkiene de bruker på jobb, han kjører gravemaskin :P og ett par bestekompisser, så de vet jeg ikke kan bli med på noe sprell nå :P

Her vet vel 10 stk om det allerede :P Egentlig skulle ingen få vite om det før 12 uker

Mamma og søsteren min vett det, ingen av hand familie :) 2 venninner å sjefen min .. E Konditor å alt for mange rare lukter der plutseligt :) så ligger strøken øve på bordet på jobb hver måren .. Så måtte si det til sjefen :)

Her vet kun lillesøster om det. Og hun fikk jaggu vite det før samboeren min også (ups!) ;) det var kun fordi jeg og hun skulle ut og reise og jeg tok svaaaaaak positiv test etter tidsfristen på tirsdag. Så da kjøpte jeg gave til samboeren- bok om å bli far, la den sammen med positiv CB digitaltest som han åpnet klokka 6 om morran på onsdag før han dro på jobb. Mens jeg og søstra mi var på vei til Gardermoen. Da hadde vi sitti i bil i 2,5 time, og jeg klarte ikke la vær å si det til noen på den lange tida ;) dessuten vet hun at vi har prøvd lenge og hun kjenner meg altfor godt så hun hadde gjennomskua meg i første måltid her nede uansett ;)
Foreldrene mine får nok vite det snart også :) jeg er mye på sykehus så der må jeg vel fortelle det, og selvom de er profesjonelle jubler de nok like mye som meg :)

Termin 11.06.14 <3 Førstegangsgravid og veldig spent.
Bruker appen <3

De andre to gangene fortalte vi i ca uke 8 :)
Så jeg har fortalt det på en mini termingruppe for yngste min, ellers er det bare sambo og jeg som vet :)

Usikker på når resten får vite... Det var overhode ikke planlagt, og jeg har ikke jobb! Jeg mottar dagpenger da den forrige jobben min ble lagt ned, men man blir ikke akkurat rik på det jeg treeeeeenger virkelig en jobb!! Og je håper på å finne meg en veldig raskt. Forhåpentligvis først få meg jobb, og SÅ fortelle familien hehehe

foreløbig bare jeg og samboern som vet det, men tror jeg forteller det til søstern i kveld. resten fr vente litt til ;) er 4+6 :)

Her er det jeg om min mann, og min beste venninne som vet. På jobben min er de sikkre på at jeg er gravid og min tante har radar for slikt så hun er også sikker på at jeg er gravid. Så gleder med liksom ikke på samme måte å fortelle set til så mange da de fleste bare svarer med " ja det var det jeg visste"... Men men, vi får se... Svigers skal få vite det først hvertfall, de blir kjempeglade det er jeg sikker på :)

Familien min vet det. To venninner og "alle" instruktørene på treningssenteret... ;) Har vært redd for å gjøre "feil" mtp trening. Svigers får nok vite det på onsdag. Ellers skal jeg prøve å holde igjen til uti november. Men hvem vet. Magen er jo diger pga luft nå, folk må jo se det!

Tosola

Guuud bedre som jeg vil fortelle det til mamma og pappa :D

Bloggermamma
Termin 01.06.2014

Her er det kun mannen og jeg som vet det. Har tenkt til å vente litt før vi forteller det til flere, men ei av venninnene mine kommer nok til å få vite det om et par uker når vi skal besøke dem. Så har jeg planer om at foreldrene våre får vite det i november.

Sambo, sjefen og legen min vet det :-)
Jeg holder nok tett til de 12 ukene er over :-)

Jeg har fortalt det til to medstudenter (måtte av praktiske årsaker), også har vi fortalt det til min mor og far :) Fortalte dette rundt 5+5, klarte ikke holde oss! :)

Vi har ikke fortalt det til noen enda, men kommer til å fortelle det til mamma,pappa, svigermor og våre søsken ganske snart. Venner og resten av familien får vite det etter 12 uker :)

Har fortalt det til foreldre og søsken. Kommer til å fortelle det til litt flere før uke tolv, det bare passer seg sånn at vi treffer dem vi vil fortelle det til først samtidig, og noe er av litt praktiske årsaker.

Back
Topp