Har dere fortalt nyheten? eller velger dere å vente?

Jeg fortalte det til mamma med en gang.
Fortalte det til ei venninne som også er gravid, siden jeg "fant ut" at hun var gravid før hun hadde tenkt å si det.
Så holdt vi det hemmelig en stund siden jeg har hatt en MA en gang før ville jeg vente til jeg hadde fått sjekket at alt var OK.
Etter to uker hjemme fra jobb med "omgangssyke" begynte naboen(svigers) å ane ugler i mosen. Ergo måtte inrømme det.I uke 9 hadde jeg en tidlig UL for å sjekke at fosteret var rette str osv (alt var flott, rett str og sterkt hjerte) Da fortalte vi det til våre besteforeldre, og nær familie. En del på jobben vet da ettersom de begynte å tro det var noe alvorlig galt meg meg siden jeg hadde vert sykemeldt med omgangssyke så lenge.
Ellers har jeg ikke noe behov for å skrike det ut til verden.
De finner det ut etterhvert =)

Kusina mi vet det, men hun har fulgt meg gjennom prøverørsforsøka mine....=) 
Forteller det når jeg er 12 uker.  Vil egentlig vente enda lenger, men skal på firmatur helga etter jeg har runda 12 uker, og da er det umulig å holde på hemmeligheten, for det er det høy drikkefaktor=)

Fortalte det til søsteren min dagen jeg testet positivt. Hun har vært der for meg gjennom alle SA/MA jeg har hatt.

Mamma, pappa, broremann, bestemor og ei nær tante fikk vite det når jeg var ca. 6 uker.

I går fikk mine aller nærmeste venninner vite det.

Jobben får vite det nå etter påske fordi jeg har problemer med å skjule magen.

Øvrig familie, venner og "alle andre" får vite det når vi føler for det.
Kanskje vi venter til etter ord. UL om ikke magen blir for stor før den tid :)

lykkeligsmurf skrev:
Ikke fortalt det til noen andre en BF. Og slik blir det en stund framover. Blir nok fortalt av kommende storesøster/ene med tiden. Blir nok body på hun minste og på de 2 eldste blir det nok en t-skjorte som står: Pokker, pappa klarte det igjen. Blir storesøster...

Haha, så gøy måte å dele nyheten på!
Vi lurer på om jeg kan være gravid igjen nå, og kanskje vi bruker samme metode. :p

Jeg har fortalt tlø min svigermor og svigerinnen min og en venninne. Ellers så må resten vente til jeg har vært på kontroll den 18.Føles som evighet men det er vel verdt å vente på. 

Har bestilt t-skjorte som ungene skal vise frem til resten.

Jeg fortalte det til min mor dagen etter at jeg testet positivt(kjæresten fikk selvfølgelig vite det samme dag). Det var virkelig et stort og uventet sjokk, så jeg trengte hjelp med å finne ut hva jeg skulle gjøre :p

Svigerforeldrene fikk vite det i uke 9, og svigermor har vel snart fortalt det til alle hun kjenner :p

Ellers så skal jeg ikke si det på jobb før jeg er rundt uke 22 e.l. Ingen av mine kollegaer og sjefer har barn/ønsker barn/liker barn, så jeg gruer meg veeeldig til å fortelle det. Satser på at magen holder seg borte :p 

Har kun fortalt det til våre foreldre. måtte fortelle det på jobb på grunn av fravær med mye migrene. Resten må vente til uke 12-13.
Men det er veldig vanskelig, har mest lyst til at hele verden skal få vite det:)

Back
Topp