Har dere fortalt eller når skal dere fortelle familien at dere venter barn?

Egentlig så føler jeg ikke så veldig for å dele det,kunne gjerne ventet til de hadde funnet det ut selv (jooo,gleder meg ..) men føler masse på usikkerheten siden jeg har mistet før,men skal på UL neste uke så kanskje det blir bedre da..venter nok til uke 12 uansett :)

Har en i familien som jeg vet at kommer til å fortelle det til ALLE,så kjenner at jeg holder litt tilbake på den også ;)

Og så er det den at jeg feiler litt,så blir et litt kompliser svangerskap,og da er det veldig greit å ikke ha press fra andre kanter og da er dette ei deilig tid i det å ikke ha delt det ennå :D

Har ei vennine som vet om det, men hun sier ikke noe videre og vet litt om prosessen bak dette :D
 
Har fortalt det til foreldre og våre søsken :)
Utrolig kjekt å fortelle det
 
Jeg ble sykmeldt under en uke etter positiv test, og siden det er så tydelig bekkenløsning har vi rett og slett fortalt folk det allerede.
 
Vi har fortalt det til hele familien (med unntak av noen tanter jeg skjelden snakker med, men de bor her, så de må vel få vite det - men det tar mamma seg av).
Om noen spør, så sier jeg det som det er. Er kommet såpass langt at det ikke er noen krise at folk vet om det.
Orker ikke gå å holde det "hemmelig" i det hele tatt =) Er så tungt å skulle komme med små hvite løgner hele tiden ;)
 
Har fortalt mamma og pappa og søskene mine det allerede ;p Hehe, stakars de, fikk seg dobbelt sjokk den dagen, fordi svigersøstra mi er og gravid og har termin i juni ;p Og vi fortalte det på samme dag ;p

Mora til samboeren min vet også det :) men sånn tanter og onkler osv osv vet det ikke enda, og vil ha det litt hemmelig litt til . Gjør meg ingenting at min nærmeste familie vet det, men hvis resten av familien får vite det, og det går galt, er det plutselig 20 familiemedlemmer som må få beskjed om at det gikk galt :P
 
Har ikke fortalt til noen enda, og vi tenker å holde det for oss selv til vi er 12 uker på vei :)
 
Jeg er sykmeldt for andre uka og så klart lurer folk på jobb hva som er galt, jeg er jo aldri syk ellers. Sjefen min og en annen kollega vet det, men hvis noen andre spør meg direkte kommer jeg til å si det nå. Håper uansett å være tilbake på jobb om 1 uke, og da kommer jeg til å si det. Magen er synlig uansett, og jeg vil da være nesten 12 uker.

Jeg kommer derfor ikke til å vente til jeg har fått bekreftet hjertelyd og/eller sett at det er liv på ul.
 
Min familie fikk vite det i helgen fordi da var alle samlet. Så nå vet søstre, mennene deres, mine foreldre + en venninne av lillesøs som var der :) Litt skummelt, og tror de ble litt overrasket selv om de ikke ble det ;) 
Har ei venninne som har vist helt fra begynnelsen. Ellers får vel de næremse på hans side vite snart også, men de bor vi nærmere og ser oftere. Synes det er alright å kunne fortelle ansikt til ansikt :)
 
Her håper vi å holde det hemmelig lengst mulig. Hvis alt går bra og formen holder seg, kommer vi ikke til å fortelle noe til jeg er hvertall 12 uker. Sitter og leker med tanken på å avsløre det for foreldre, svigers og besteforeldrene mine når de forhåpentligvis kommer på middag når jeg har bursdag. Da er jeg 13 uker. Ingen vet at vi har planlagt dette så det kan bli ganske artig :-) så krysser fingrene for at formen holder seg slik at vi kan skjule dette til første trimester er tilbakelagt. Er sikker på at alle blir like glad som oss, men vi ser ingen grunn til å si noe før vi må:-)
 
Back
Topp