Har dere fortalt det?

Luckyus

Flørter med forumet
JuniJubel2021
Holder dere graviditeten hemmelig eller har dere fortalt det til familie og venner?
Straks 15 uker her, og vi har fortsatt ikke fortalt det til noen :hilarious: på grunn av corona er det ingen som har fått med seg at jeg har vært sengeliggende og ut og inn av sykehuset de siste ukene, og nå som kvalmen endelig begynner å bli levelig er det spennende å se se hvor lenge vi klarer og skjuler det, og har gjort en liten intern konkurranse om hvem som klarer og holde seg lengst:hilarious: Blir vel når magen titter frem! Vi mistet sist i uke 13 og da visste alle det...
 
Her vet alle det :) og magen har poppet frem så er umulig å skjule om jeg så ville det hehehe
 
Noen venner visste det ganske tidlig og familie fikk vite det nå i jula så da vet alle som trenger å få vite det personlig resten blir som det kommer :p er 14+5 i dag
 
Her vet di nærmeste og jobben, resten får npk høre det av barna våre og jungeltelegrafen :) Magen synsen godt så kan heller ikke skjule det, i uke 15, tredjegangs ;)
 
Her visste bare min nærmeste familie om det fra før, men magen er godt synlig, så da vi kom hjem til jul i uke 17 spredte ordet seg i storfamilien (med vår tillatelse) :) Og svigers fikk seg en skikkelig overraskelse!

Helt ærlig synes jeg det er litt vanskelig/kleint å fortelle at jeg er gravid (uten at jeg helt vet hvorfor), så det er helt greit når noen andre gjør jobben for meg :hilarious:
 
Noen fra familien og nære venner har fått vite, men har noen igjen enda. Må bare gå helt opp for oss først tror jeg:hilarious:
 
Nå vet alle det :) Har offentlig gjort det lille julaften. Er 18+0 i dag :D
 
15 Uker og synlig mage er tredje gangs, foreldre vett det søsken får vite det etterhvert, noen venner men mange vett ikke vi ser jo så ekstremt lite folk pga corona så lett å skjule magen, må nok si det høyt på jobb etter ferien regner med de vett det men ikke spurt. Resten for storebror fortelle det til de som han vil
 
Her vet kun en venninne og eksen. Siden det er en smule komplisert så venter jeg til oul før barna får vite det. Resten av verden får finne ut av det det selv.. Så lenge jeg vet så er det det viktigste. :angelic:
 
Her visste bare min nærmeste familie om det fra før, men magen er godt synlig, så da vi kom hjem til jul i uke 17 spredte ordet seg i storfamilien (med vår tillatelse) :) Og svigers fikk seg en skikkelig overraskelse!

Helt ærlig synes jeg det er litt vanskelig/kleint å fortelle at jeg er gravid (uten at jeg helt vet hvorfor), så det er helt greit når noen andre gjør jobben for meg :hilarious:
Jeg syns og det er litt kleint å si "jeg er gravid":hilarious: mamma tok seg ivrig av jobben når hun fikk vite det heldigvis haha
 
Her visste noen venner og familie helt fra starten. På julaften fikk vi to bodyer i julegave, så da skjønte jo de i min manns storfamilie det også. Så nå vet vel hele hjembygda til mannen min det innen jula er over. Siden ryktene sprer seg fort sendte mannen min ut snap til sine venner. Jeg har vel fortsatt noen av mine venninner som ikke vet det ennå. Er 15 uker på vei.
 
15 uker på vei i dag. Har sagt det til svigerforeldre og egne foreldre, pluss et par kompiser/venninner. Har kun sagt det til de vennene som ser like «praktisk» på tilværelsen som meg. Har unngått å sagt det til de som blir sånn... «kose kose kose»... den oppmerksomheten er jeg ikke klar for enda! Haha
 
15 uker på vei i dag. Har sagt det til svigerforeldre og egne foreldre, pluss et par kompiser/venninner. Har kun sagt det til de vennene som ser like «praktisk» på tilværelsen som meg. Har unngått å sagt det til de som blir sånn... «kose kose kose»... den oppmerksomheten er jeg ikke klar for enda! Haha
Haha, så enig!
 
Back
Topp