Har dere fortalt det til omverden?

Var på ul på torsdag, var da akkurat 12 uker. Vi fortalte det til venner og familie samme dag, og var i lykkerus for at alt var bra med Lille ♡ jobben får vite det neste uke

Her er det bare svigers som vet det. Dette fordi de er de eneste i familien som bor i nærheten, og de ville nok ha gjettet det selv uansett. Har bestilt en genser til storesøster med "promoted to big sister - effective March 2016" på fra Etsy, og tenkte å bruke den til å annonsere nyheten for resten. Er allerede 12+3 i dag, så får håpe vi får den i posten snart ellers får vi finne på noe annet lurt :) Fb får nok vite det noen uker senere, når vi er sikre på at alle de nærmeste vet.

Bare familie og nærmeste venner som vet. Er i uke 17 fra i morgen. Naboene vet jo... De ser meg hele tiden så det er ikke til å skjule.

Er i permisjon med ettåringen, så jobben vet ikke.

Blir ingen offisiell formidling denne gangen heller. Ikke før etter fødsel med bildet av en hånd eller fot.

Dette er vår drømmeverden, og samme hvor glad alle blir på våre veiene er det best å holde det low key synes vi.

Jeg har fortalt det på jobben og til venner og foreldre. Men kommer aldri til å legge det ut på FB eller andre steder. Kanskje en fot etter fødsel, men ikke noe mer. Syns uansett ikke at masse babybilder har noe på FB å gjøre.

De nærmeste har visst om det fra jeg var i uke 14. Og så har vi bare fortalt det etterhvert som folk har spurt eller at situasjonen har passet seg slik osv.
Ryktene går uansett og det er helt greit nå som jeg nærmer meg 19 uker på vei. Umulig å skjule det lenger :p hehe

Tror ikke vi heller kommer til å poste noe på fb, men kommer til å oppdatere kjønn ol på snap ;)

Hei

Er i uke 18 og har fortalt det til to av våre nærmeste venner. Naboene våre som vi treffer nesten hver dag har allerede gjettet det :) Så nå er det bare familien som gjenstår. :)

Foreldra og søskena mine veit det + 3 gode venniner, men vi skal vente med å si det til flere før OUL om 1 mnd. :-)

Her vet kun nærmeste familie og venner det, er i uke 17 når og tenkte etter oul neste uke vist alt står bra til så kan vi rope det ut! :-)

Hat lagt ut et bilde på FB :)

Vi fortalte det til familie og nærmeste venner i slutten av uke 10/uke 11 :) resten forteller vi det til når det passer seg :) er nå 15 uker og de aller fleste vet det nå :) har vært skikkelig gøy å fortelle for alle har blitt så glade :)

Vi fortalte det til kommende besteforeldre og min samboers søstre allerede i uke 6/7. Dette er førstemann for oss, og siden samboers familie bor i Nord og jeg er veldig nær mine foreldre ville vi fortelle tidlig. De siste ukene har det blitt offentlig for alle, men vi har ikke behov for å dele på Facebook, hvertfall ikke enda!

Er litt over 14 uker på vei nå, og har fortalt det til familie, venner og en del på jobben. Var på ultralyd i uke 11, og da så alt bra ut. Magen min kommer uansett til å vises veldig godt før vi skal på OUL, så hadde nok ikke klart å skjule det til da. Med førstemann fortalte jeg det ikke til andre enn familie og venner før jeg hadde passert 17 uker. Men hadde heller ingen mGe før den tid. Tenker at det går jo stort sett bra :)

Back
Topp